۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۵۹۲۶۷۳
با محوریت مبلغان دینی؛

نشست بصیرتی یاوران ولایت در آمل برگزار شد

نشست بصیرتی یاوران ولایت در آمل برگزار شد
نشست بصیرتی یاوران ولایت ویژه مبلغان دینی با حضور مدیر حوزه علمیه مازندران در آمل برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، نشست بصیرتی یاوران ولایت ویژه مبلغان دینی با حضور مدیر حوزه علمیه مازندران یک شنبه شب در شهرستان آمل برگزار شد.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در این نشست بصیرتی هدف از برگزاری این نشست‌ها را همفکری و تبادل نظر پیرامون رفع موانع تبلیغی در شهرستان‌ها و تقویت ظرفیت‌های موجود عنوان کرد.

وی با بیان این که امروز موفقیت در عرصه تبلیغی نیازمند یک وحدت و هماهنگی بیشتر میان نهاد‌های تبلیغی است، خاطرنشان کرد: متأسفانه یکی از مسائل مهمی که مانع رسیدن نهاد‌های تبلیغی به اهداف از پیش تعیین شده می‌شود هماهنگی و وحدت رویه میان آن‌ها است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در شرایطی که دشمنان نظام همه توان عملیاتی خود را برای نابودی دین و انقلاب بسیج کرده اند نباید شاهد اقدامات موازی در میان نهاد‌های فرهنگی و تبلیغی باشیم، تصریح کرد: وجود یک وحدت رویه میان این نهاد‌ها موجب دو چندان شدن موفقیت در عرصه تبلیغ دین می‌شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران از روحانیت به عنوان هدایت گر جامعه به سمت اخلاق و معنویت یاد کرد و گفت: روحانیت با بهره گیری از معارف دینی و قرآنی مسیر رسیدن انسان‌ها به سعادت و کمال را به مردم نشان می‌دهند.

حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که امروز جامعه برای تأمین نیاز‌های دینی و فرهنگی خود به روحانی متعهد، کارآزموده و متخصص نیازمند است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل تقویت بنیه علمی مبلغان با به روز کردن اطلاعات و آموخته‌های علمی آن‌ها امری ضروری است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نیاز‌های امروز جامعه با گذشته بسیار متفاوت است و به همین دلیل به روحانیان مجرب، کارآزموده و به روز بیشتر نیاز است، تصریح کرد: در حال حاضر سؤالات و شبهات بسیاری در ذهن مردم و به ویژه نسل جوان وجود دارد که این مستلزم پاسخگویی مناسب روحانیت به آن‌ها است.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که تحقق همه این امروز نیازمند تقویت توان علمی مبلغان دینی است، خاطرنشان کرد: امروز یک مبلغ باید در کنار منبر و خطابه به سؤالات و دغدغه‌های فکری و دینی جامعه به ویژه جوانان نیز پاسخ دهد./950/پ203/ب1
ایمانی
ارسال نظرات