۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۵۹۲۴۲۹
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

در هر شرایطی باید موضع مخالف با دشمن بگیریم

در هر شرایطی باید موضع مخالف با دشمن بگیریم
امام جمعه بیرجند گفت: در هر شرایطی باید موضع مخالف با دشمن بگیریم تا تمام فرصت‌ها از دشمن گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان پایگاه شکاری سرلشکر خلبان حسینی اظهار داشت: جهاد اصغر، جهاد اکبر و جهاد کبیر از جمله انواع جهادها است.

وی گفت: جهاد اصغر یک جهاد پر هزینه و سخت است اما جهاد اکبر نیز یک جهاد با نفس  و رعایت تقوا است که اگر در جای خودش انجام شود هیچ جنگ سخت و نظامی به وجود نمی‌آید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جهاد کبیر نیز یک جهاد بی هزینه است و نباید به هیچ عنوان تحت تاثیر اندیشه دشمن قرار بگیریم، افزود: در هر شرایطی باید موضع مخالف دشمن بگیریم تا تمام فرصت‌ها از دشمن گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: افرادی که تحت تاثیر منویات دشمن قرار می‌گیرند مانند رخنه‌ای هستند که دشمن در آن ورود پیدا می‌کند و تا وقتی که نقطه ضعفی نباشد دشمن هیچ ضرری نمی‌رساند.

وی با بیان اینکه دشمنان فاسد هستند و از عقل و خرد به معنای واقعی بی بهره‌اند، ادامه داد: آن‌ها سلطه طلب هستند و به گفته خودشان تمام گزینه‌ها روی میز دارند و آن‌ها تنها از راهی که نتوانند، ورود پیدا نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دشمنان با تمام کینه توزی‌ها نمی‌توانند جنگ نظامی انجام دهند و در حال حاضر نیز جنگ نظامی منتفی است به جهت اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در این چهل سال از انقلاب برای دشمنان خط و نشان کشیدند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: منتفی بودن جنگ نظامی به معنای بی خیالی نیست بلکه باید در هر لحظه آماده باشیم چرا که اگر غفلت کنیم به آن‌ها فرصت جنگ نظامی می‌دهد.

وی افزود: دشمنان در هر جا که قدم خود را گذاشتند توانستند آن منطقه را تحت سلطه قرار دهند و خون مردم را مکیدند و در یتیم خانه ایران در گذشته از جمعیت 20 میلیون آن زمان ایران حدود نصف جمعیت را کشتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمنان نمی‌خواهند رشد و توسعه کشورها را ببینند، گفت: آن‌ها نمی‌پذیرند که کشورها پیشرفته و مجهز به دانش هسته‌ای باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان کرد: تمام کسانی که می‌فهمند از نظر غربی‌ها مجرم هستند و جرم بسیاری از شهدای ما نیز فهم آن‌ها بوده است./9314/پ210/ب1

تعداد بازدید : 6
ارسال نظرات