۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۵۹۱۷۸۶
امام جمعه تنکابن:

نباید کلید مدیریت کشور در اختیار مدیران دو تابعیتی و حامی فتنه باشد

نباید کلید مدیریت کشور در اختیار مدیران دو تابعیتی و حامی فتنه باشد
امام جمعه تنکابن گفت: متأسفانه مسؤولان کشور بدون توجه به سخنان رهبری دوباره خیانتکاران و فتنه گران را در سمت‌های مهم کشور به کار گرفتند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام عبدالعلی پور اکبر، امام جمعه تنکابن امروز در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی این شهرستان، ریشه فتنه ۸۸ را در قبل از انتخابات دانست و گفت: شکست خوردگان در انتخابات به دنبال امتیاز از نظام و رهبری بودند.

وی، انقلاب اسلامی را الگو برداری شده از قیام عاشورا دانست و افزود: ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی وقتی دیدند ارزش‌های عاشورایی آن‌ها مورد اهانت و جسارت فتنه گران قرار گرفته به صحنه آمدند و حماسه نهم دی را خلق کردند.

حجت الاسلام پوراکبر با بیان این که مقام معظم رهبری در جریان فتنه ۸۸ تلاش کردند فتنه گران را به قانونمداری توصیه کردند، اما متأسفانه این افراد به گونه‌ای دیگر عمل کردند، بیان داشت: ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی زمانی که دیدند فتنه گران به ارزش اسلامی و انقلابی اهانت کردند به صورت خودجوش به میدان آمدند و پاسخ محکمی به فتنه گران دادند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ولایت فقیه مانع از انحراف انقلاب و نظام اسلامی شده است، خاطرنشان کرد: بسیاری از انقلاب‌ها در جهان پس از مدتی به انحراف کشیده شدند، اما وجود ولایت فقیه مانع از انحراف انقلاب در چهار دهه اخیر شده است.

امام جمعه تنکابن با بیان این که ولایت فقیه عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی در چهار دهه اخیر بوده است، بیان داشت: فتنه خطرناک سال ۸۸ نیز با درایت و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری خنثی شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اگر رهنمود‌ها و تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری در جریان فتنه ۸۸ نبود کشور به طور با مشکلات و بحران‌های بسیاری مواجه می‌شد، تصریح کرد: اما مدیریت صحیح و امام گونه ایشان آبی بر آتش فتنه در آن مقطع حساس بود.

حجت الاسلام پوراکبر در ادامه سخنان خود با اشاره به سخنان مهم رهبری در خصوص عدم بکار گیری فتنه گران در مناصب مهم کشور، تأکید کرد: متأسفانه مسؤولان کشور بدون توجه به این سخنان مهم رهبری دوباره خیانتکاران و فتنه گران را در سمت‌های مهم کشور به کار گرفتند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که نباید کلید مدیریت کشور را در اختیار مدیران دو تابعیتی داد، بیان داشت: ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی آگاه‌تر از هر زمان دیگری در صحنه حاضر هستند و عملکرد مسؤولان و مدیران کشور را رصد می‌کنند./950/پ203/ب1
ایمانی
ارسال نظرات