۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۵۹۱۶۵۹
امام جمعه بابلسر مطرح کرد؛

تلاش برخی جریان ها برای احیای مجدد سران فتنه

تلاش برخی جریان ها برای احیای مجدد سران فتنه
امام جمعه بابلسر گفت: فتنه گران بدانند تا زمانی که امت ولایی ایران اسلامی در صحنه هستند راهی برای احیا مجدد آنها نیست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر شنبه شب در مراسمی که به مناسبت حماسه نهم دی در این شهرستان برگزار شد، حماسه نهم دی را یکی از برگ‌های زرین تاریخ انقلاب اسلامی دانست و بر ضرورت تبیین ابعاد مختلف این حماسه عظیم و بازخوانی آن تاکید کرد.

وی، با رمز گشایی از ابعاد مختلف فتنه، حماسه عظیم نهم دی را روز بصیرت و پیوند و میثاق امت با ولایت و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود: حماسه نهم دی تجلی بصیرت مردم است، مردمی که ثابت کردند نسبت به انقلاب و خون شهدا، امام و رهبری ثابت قدم و پایدار هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: برخی از افراد بدلیل نداشتن بصیرت کافی در آن روز‌ها ناخواسته آب به آسیاب دشمن ریختند و متأسفانه هنوز هم به دنبال تطهیر سران فتنه هستند.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که فتنه گران در جریان فتنه ۸۸ به مقدسات دینی و ارزش‌های انقلاب اهانت کردند، بیان داشت: ملت بزرگ ایران با مشاهده این حوادث غمبار و تأسف برانگیز به صورت خودجوش به میدان آمدند و حماسه نهم دی را خلق کردند.

حجت الاسلام قلی پور با تاکید بر ضرورت تبیین زوایای مختلف این حماسه عظیم، بازخوانی این حادثه را مانع از تحقق اهداف دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب دانست.

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: باید با شناخت عوامل و عناصر پدیدآورنده این فتنه و اهداف و انگیزه‌های فتنه‌گران از تلاش برخی خواص بی بصیرت در تطهیر سران فتنه جلوگیری کرد و با بازخوانی این حماسه آن را به نسل‌های آینده منتقل کرد.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی از جریان فتنه و طرفداران فتنه به شکل‌های گوناگون تلاش می‌کنند تا این حادثه مهم و مخرب در مقطعی از تاریخ انقلاب اسلامی را تحریف کنند و از این طریق عوامل فتنه را تبرئه کرده و زمینه‌های بازگشت آنان به صحنه سیاست را فراهم کند.

امام جمعه بابلسر با بیان این که فتنه گران بدانند تا زمانی که امت ولایی ایران اسلامی در صحنه هستند راهی برای احیا مجدد فتنه گران نیست، خاطرنشان کرد: خسارت‌هایی که فتنه گران به انقلاب و نظام اسلامی وارد کردند بسیار سنگین است و به همین سادگی پاک شدنی نیست.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود وحدت، همدلی، صبر، استقامت و اطاعت محض ازولایت فقیه مهم‌ترین راه حفظ نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: تا زمانی که ملت بزرگ ایران اسلامی به این اصول پایبند باشند، دشمنان ذره‌ای به اهداف شومشان نخواهند رسید و ناکام خواهند ماند./950/پ203/ب1
ایمانی
ارسال نظرات