۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۵۹۱۵۶۳
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

حماسه 9 دی نمایشی از غیرت ملی در دفاع از انقلاب بود

حماسه 9 دی نمایشی از غیرت ملی در دفاع از انقلاب بود
حجت الاسلام والمسلمین مشایخ گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی در حماسه نهم دی نمایشگاهی از غیرت ملی در دفاع از انقلاب به نمایش گذاشتند.
حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به فرا رسیدن حماسه نهم دی، این حماسه ماندگار را حرکتی انقلابی از ملت بزرگ ایران در دفاع از نظام و ولایت دانست.

وی با بیان این که فتنه ۸۸ با برنامه ریزی قبلی بود و زمینه سیاسی، فکری، اقتصادی و فرهنگی داشت، افزود: فتنه گران داخلی و خارجی تلاش کردند با سوء استفاده از انتخابات بستری را برای براندازی نظام فراهم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با اشاره به این که ملت بزرگ ایران اسلامی زمانی که دیدند فتنه گران در برابر مقدسات ایستاده و به عاشورا و امام راحل اهانت می‌کنند با آن راهپیمایی به یاد ماندنی حماسه نهم دی را آفریدند، خاطرنشان کرد: این حماسه ماندگار متعلق به آحاد ملت بزرگ ایران است و به جناح یا گروه خاصی ارتباط ندارد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که باید از فتنه ۸۸ عبرت بگیریم و اجازه ندهیم چنین حوادثی تکرار شود، بیان داشت: پیام حماسه نهم دی این است که مسؤولان باید روحیه خدمت گزاری خود را بالا برده و به مردم بیشتر کمک کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که بزرگترین دستاورد حماسه نهم دی اتحاد، انسجام، دفاع و پشتیبانی مردم از اصل نظام است، خاطرنشان کرد: این حماسه عظیم روز بصیرت و پیوند امت با ولایت است.

امام جمعه نوشهر با بیان این که دشمن در فتنه ۸۸ همه تلاش و توان خود را برای براندازی نظام اسلامی به کار گرفت، افزود: دشمن در آن فتنه از درون کشور یارگیری و یک اعتراض را به اغتشاش و براندازی در کشورتبدیل کردند.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با بیان این که مردم در جریان فتنه ۸۸ متوجه شدند که این یک اعتراض انتخاباتی نیست و دشمن برای براندازی نظام وارد صحنه شده است، خاطرنشان کرد: مردم در حوادث سال ۸۸ صف خود را از صف فتنه گران جدا کردند و حماسه بزرگ نهم دی را خلق کردند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که مهم‌ترین هدف فتنه، ایجاد شکاف بین مردم، سقوط و براندازی و استحاله نظام بود، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران در حماسه نهم دی نمایشگاهی از غیرت ملی در دفاع از انقلاب به نمایش گذاشتند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نهم دی نصرت الهی و نماد بصیرت، تجلی قدرت مردم ولایتمدار و تیر خلاص به سران فتنه و نه بزرگ به نقشه‌های آمریکا بود، خاطرنشان کرد: در فتنه ۸۸ ملت فهیم و انقلابی ایران اسلامی نشان دادند که همیشه پشت سر ولایت فقیه ایستاده‌اند و نمی‌گذارند کشور به دست دشمنان بیفتد./950/ت310/ب1
ایمانی
ارسال نظرات