۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۵۹۱۷۰۸
همزمان با سراسر کشور برگزار شد؛

میثاق امت با ولایت در راهپیمایی 9 دی مازندران

میثاق امت با ولایت در راهپیمایی 9 دی مازندران
همزمان با سراسر کشور مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی امروز با حضور علما، روحانیان، مسؤولان و اقشار مختلف مردم در ساری برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، همزمان با سراسر کشور مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی امروز با حضور علما، روحانیان، مسؤولان و اقشار مختلف مردم در ساری برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مردم ولایت مدار و با بصیرت مازندران همانند گذشته امروز نیز همگام با سایر نقاط کشور با حضور در راهپیمایی بزرگداشت نهم دی، حماسه دیگری آفریدند.

این گزارش می‌افزاید؛ مردم دیار علویان از صبح امروز در امامزاده یحیی ساری میعادگاه عاشقان ولایت حضور یافتند و با فریاد رسا حمایت قاطعانه خود را از انقلاب، نظام اسلامی و ولایت به اثبات رساندند.

بر اساس این گزارش، مردم همیشه در صحنه استان مازندران بر خلاف برخی تصورات غلط دشمنان که فکر می‌کردند به دلیل مشکلات و معضلات اقتصادی موجود در کشور، حضور کمرنگی در بزرگداشت این حماسه عظیم خواهند داشت، با حضور بی نظیر خود به دشمنان انقلاب ثابت کردند که همچنان پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

این گزارش می‌افزاید؛ سالروز حماسه نهم دی یادآور تجدید‌میثاق آگاهانه امت اسلامی ایران با ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت امر است که امروز نیز بار دیگر با حضور حماسی مردم گرامی داشته شد.

بر اساس این گزارش، ملت ولایت مدار و با بصیرت مازندران امروز با مشت‌های گره کرده خود بار دیگر ضمن محکوم کردن جنایت‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایت کار، خشم و انزجار خود را از اقدامات فتنه گران داخلی و خارجی علیه انقلاب و نظام اسلامی ابراز کردند.

این گزارش می‌افزاید؛ مردم متدین و ولایتمدار شهر‌های مختلف مازندران امروز همزمان با سراسر کشور با شرکت پرشور در تجمّع باشکوه و حماسی نهم دی بار دیگر بصیرت، دشمن‌شناسی و تکلیف‌گرایی و عمل به‌هنگام خود را به نمایش گذاشتند./950/پ203/ب1
ایمانی
ارسال نظرات