۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۵۹۱۷۴۳
استاد حوزه علمیه:

9 دی نمایش همبستگی ملت ایران در دفاع از انقلاب است

9 دی نمایش همبستگی ملت ایران در دفاع از انقلاب است
استاد حوزه علمیه، نهم دی را نمایش همبستگی ملت ولایت مدار ایران اسلامی در دفاع از انقلاب و ولایت دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام علی یعقوبیان، استاد حوزه علمیه امروز در همایش روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در مسجد جامع چالوس اظهار داشت: شناخت امامت، فهم جایگاه امامت کار هر کسی نیست این افراد با بصیرت هستند که این جایگاه را شناخته و برای پایداری آن تلاش می‌کنند که نمونه بارز آن را در نهم دی ماه سال ۸۸ دیدیم.

وی بیان داشت: مردم ایران اسلامی در روز نهم دی به جهانیان نشان دادند ولایت پذیر هستند و در مقابل دشمن می‌ایستند و جان خود را می‌دهند، اما نمی‌گذارد به نظام اسلامی آسیبی برسد.

حجت الاسلام یعقوبیان تاکید کرد: نهم دی ماه امتداد کربلا است، زیرا مردم برای حق به میدان آمدند و با شعار لبیک یا حسین اتحاد و همدلی خود را به جهانیان نشان دادند.

استاد حوزه علمیه مازندران گفت: از بین بردن همبستگی، اتحاد ملت ایران و حمله به نظم و قدرت و مقاومت ایران از اهداف اصلی دشمن در فتنه سال ۸۸ بود که با هوشیاری مردم ایران نقشه آنان نقش بر آب شد.

وی با بیان این که دشمن در جریان فتنه سال ۸۸ همه توان خود را برای ضربه زدن به انقلاب به کار گرفت، خاطرنشان کرد:، اما حضور با بصیرت مردم در جریان حماسه نهم دی آبی بر آتش فتنه دشمنان داخلی و خارجی بود.

حجت الاسلام یعقوبیان با اشاره به این که اگر حضور در صحنه مردم نبود کشورمان با مشکلات بسیاری مواجه می‌شد، تصریح کرد: مردم پس از نماز جمعه تاریخی مقام معظم رهبری به خیابان‌ها آمدند و به فتنه انگیزی دشمنان انقلاب پایان دادند.

استاد حوزه علمیه با بیان این که ملت بزرگ ایران ثابت کردند که هیچ گاه پشت انقلاب را خالی نخواهند کرد، بیان داشت: این ملت همه مشکلات و سختی‌ها را برای اعتلا و پیشرفت نظام اسلامی تحمل خواهند کرد.

وی با بیان این که بصیرت و شجاعت ملت بزرگ ایران اسلامی در نهم دی کمر آمریکا را شکست، خاطرنشان کرد: دشمن در مقابل اراده ملت انقلابی و ولایت مدار ایران اسلامی زانو زد./950/پ310/ب1
ایمانی
ارسال نظرات