۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۸
کد خبر: ۵۹۱۶۶۷
حجت الاسلام حسینی نژاد:

مجمع نمایندگان انقلابی گری در حوزه را با جدیت دنبال می کند

مجمع نمایندگان انقلابی گری در حوزه را با جدیت دنبال می کند
حجت الاسلام حسینی نژاد اعلام کرد که مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه با جدیت مطالبه حوزه انقلابی را دنبال می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی اکبر حسینی نژاد رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم عصر امروز در دیدار حضرت آیت الله نوری همدانی با گرامیداشت حماسه 9 دی، این حماسه را سومین انقلاب در استمرار انقلاب اسلامی دانست.

وی همچنین با اشاره به قیام تاریخی 19 دی مردم قم افزود: 19 دی روزی بود که طلاب و مردم قم از بیت مرجع بزرگوار حضرت آیت الله نوری همدانی حرکت کردند و حماسه ای آفریدند و انقلاب اسلامی از همین حرکت شروع شد.

رییس مجمع نمایندگان طلاب با بیان این که مجمع در دوره هشتم از نظر کیفی و کمی عملکرد خوبی داشته است، اظهار داشت: مجمع نمایندگان به صورت جدی و پیگیر مسائل انقلابی در حوزه است و انقلابی گری در حوزه ها را مطالبه می کند.

وی ادامه داد: مجمع نمایندگان برنامه های بسیار خوبی دارند که مدیران ارشد نظام و حوزه دعوت می کنند تا برنامه های نمایندگان استماع شود، مطالبه گری در دستور کار مجمع نمایندگان قرار دارد و مجمع در جایگاهی قرار دارد که از مدیران دعوت می کند تا پاسخگوی مطالبات باشند.

حجت الاسلام حسینی نژاد با بیان این که مجمع نمایندگان طلاب در جلسات هفتگی با حضور معاونان و مسؤولان حوزه مسائل حوزوی را مورد بررسی قرار می دهد، ابراز داشت: در این مسؤولان حوزه گزارشی از فعالیت های خود ارائه کرده و نمایندگان نیز نقطه نظرات خود را بیان می کنند.

وی عنوان کرد: مطالبه گری نمایندگان طلاب نسبت به منویات امام راحل و رهبر معظم انقلاب به یک رویه و وظیفه تبدیل شده است؛ الحمدلله مجمع نمایندگان مصوبات انقلابی بسیار خوبی داشته که جامعه مدرسین و شورای عالی تقدیم کرده است که بخشی از آن ها در طرح جامع 12 گانه شورای عالی حوزه های علمیه اجرایی شده و می شود.

 رییس مجمع نمایندگان طلاب خاطرنشان کرد: از آنجایی که نمایندگان طلاب دغدغه اجرای منویات رهبر انقلاب و مراجع تقلید را دارند، مجمع وظیفه خود می داند تا افزون بر برگزاری جلسات با مدیران با طلاب نیز مکرر جلساتی داشته باشد.

وی اضافه کرد: نمایندگان طلاب برنامه های مدیران حوزه استحفاظی خود را رصد می کنند تا اگر خدایی نکرده حرکت خلافی صورت گرفت تذکرات لازم را بدهند تا در مسیر درست انقلاب حرکت کنند.

حجت الاسلام حسینی نژاد نمایندگان مجمع طلاب را پناهگاه حوزویان و طلاب دانست و گفت: متأسفانه به دلیل سیاست های غلط برخی مدیران درباره مسائل اقتصادی طلاب در مضیقه هستند، بی تدبر برخی مسؤولان سبب شده که برخی تصور کنند انقلاب کارایی لازم ندارد در حالی که انقلاب کارآمد است و تصمیمات برخی مسؤولان مشکل ساز شده است.

وی افزود: امروز به برکت انقلاب دشمن از سنگرهایی که مانند سوریه اشغال کرده عقب نشینی می کند، در داخل کسانی دارای ضعف باور هستند و ملت به دلیل برخی تصمیمات غلط دچار مشکلات معیشتی شده اند، ملت ایران با رهبری داهیانه رهبر انقلاب مانند گذشته در جنگ اقتصادی هم پیروز خواهند شد.

رییس مجمع نمایندگان طلاب با تجلیل از شخصیت  و خدمات حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشت: این مرجع عالیقدر از ابتدا حامی انقلاب امام و رهبری بوده اند و در تمام صحنه ها حضور فعال دارند.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 6

/1323/پ202/ج

ارسال نظرات