۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۵۹۰۰۹۵
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

نفوذ منطقه ای ایران اسلامی عامل عصبانیت آمریکایی ها است

نفوذ منطقه ای ایران اسلامی عامل عصبانیت آمریکایی ها است
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با تأکید براین که ملت با بصیرت ایران اسلامی، کشور را از دست استکبار نجات دادند، گفت: در حال حاضر نفوذ ایران اسلامی در خاورمیانه هر روز بیشتر می شود و همین مسأله آمریکا را بسیار نگران کرده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یدالله غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در نشستی بصیرتی در نکا به تلاش آمریکایی ها برای همراه کردن جامعه جهانی به منظور فشار به ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: حضور وزیر خارجه آمریکا در جلسه شورای امنیت به منظور تلاش جهت صدور قطعنامه ای علیه ایران اسلامی با مخالفت سایر اعضا شکست خورد.

وی با بیان این که آمریکا در حالی ایران اسلامی را به نقض قطعنامه شورای امنیت محکوم می کند که خود و هم پیمانانش بزرگترین زرات خانه های اتمی را در اختیار دارند، افزود: آزمایش موشکی ایران اسلامی تنها جنبه دفاعی و بازدارندگی دارد و هیچ تهدیدی برای همسایگان و سایر کشورها نخواهد بود.

حجت الاسلام غلامی با تأکید بر این که بودجه دفاعی و نظامی ایران اسلامی در مقایسه با سایر کشور بسیار پایین است، خاطرنشان کرد: امروز بیشترین تولیدات تسهیلاتی آمریکا و انگلیس به عربستان سعودی فروخته می شود در حالی که آمریکایی ها ایران اسلامی را به دلیل یک تست موشکی محکوم می کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که یکی از نقاط قوت جمهوری اسلامی و بازدارنده تهدیدات نظام جمهوری اسلامی، قدرت دفاعی است، گفت: دشمن از مدت ها قبل برنامه ریزی کرد تا مانع پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در این بخش شود.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که دشمن در چهار دهه اخیر همه توان خود را برای تغییر نظام اسلامی به کار گرفتند، افزود: در دهه اول هزینه دادیم تا دشمن شکست خورده، در دهه دوم هم تلفات دادیم تا دشمن ناکام شد.

وی با بیان این که دشمن در دهه سوم مهار جمهوری اسلامی را راهبرد خود قرار داد، گفت: پس از شکست های متعدد در دهه های اخیر دشمن از براندازی به تغییر ساختار و در ادامه نیز به مهار جمهوری اسلامی تغییر موضع می دهد که در راهبرد جدید خود بار دیگر تغییر نظام را جز راهبرد اصلی خود قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که رییس جمهور آمریکا به طور رسمی و علنی از کشورهای منطقه خواسته برای ایستادن در برابر ایران اسلامی با هم متحد شوند، افزود: حوادث دی ماه سال گذشته نیز بخشی از تلاش های دشمنان برای براندازی انقلاب اسلامی بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با تأکید براین که ملت با بصیرت ایران اسلامی، کشور را از دست استکبار نجات دادند، گفت: در حال حاضر نفوذ ایران اسلامی در خاورمیانه هر روز بیشتر می شود و همین مسأله آمریکا را بسیار نگران کرده است./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات