۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۴۴۵۰۶۵
آيت الله نمازي:

كاهش جمعيت مسلمانان سياست سازمانهاي اطلاعاتي مستکبران است

نماينده ولي فقيه در كاشان تلاش براي كاهش جمعيت مسلمانان جهان را يكي از سياستهاي سازمانهاي اطلاعاتي آمريكا و انگلستان و دستگاه هاي استكباري جهان دانست و گفت: استكبار جهاني از افزايش نسل مسلمانان در جهان نگران است.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، آيت الله عبدالنبي نمازي، پيش از ظهر امروز در ديدار كاركنان اداره بهزيستي شهرستان كاشان، خدمات رساني به افرادي كه متأثر از معلوليتها و آسيبهاي اجتماعي هستند را به لحاظ روحي و مادي هزينه بر دانست و افزود: خدمت رساني به افراد معلولين جسمي و آسيبهاي اجتماعي، ازجمله كارهاي سخت و طاقت فرسا است.

وي ارتباط و خدمات دهي به افرادي كه مشكلات روحي و جسمي دارند را سخت و مشكل دانست و با بيان اينكه سرپرستي و خدمات دهي به اين افراد مورد پسند خدا است، گفت: پرستاري از معلولان جسمي و رفتاري نيز مانند پرستاري از بيماران در بيمارستانها، پيش از اينكه براي بيماران سخت و عذاب آور باشد براي پرستاران سخت و عذاب آور است، چرا كه پرستاران هم بايد رنج و سختي ناشي از كار خود و هم رنج و سختي بيمار را متحمل شوند.

آيت الله نمازي پرستاري و خدمات دهي به معلولان جسمي و روحي را محبوب عندالله و مأجور عندالله دانست و اظهار داشت: اگر افرادي صادقانه و خالصانه به همنوعان خود خدمات رساني‌ كنند، نزد خدا محبوب است.

نماينده ولي فقيه در كاشان اذعان كرد: اگر كار خدمات رساني به همنوعان را از زاويه كسب رضايت خداوند نگاه كنيم، بايد به فعالان در عرصه خدمات رساني به معلولان جسمي و حركتي تبريك گفت كه خداوند لباس خدمت به افراد معلول جسمي و آسيبهاي اجتماعي جامعه را بر اندام شما پوشانيده است.

آيت الله نمازي در ادامه يادآور شد: انسانها اضافه بر وظايف شخصي خودشان در برابر خدا و فرائض و افعال و اعمالي كه بر آنها واجب است از جمله نماز و روزه واجب، امر به معروف و نهي از منكر و جهاد في سبيل الله، خدمت به خلق نيز مورد پسند خداوند است.

وي افزود: در رواياتي كه از اهل بيت(ع) رسيده است، آمده است بعد از واجبات هيچ عبادتي نزد خداوند محبوبتر از خدمت به ديگران نيست.

نماینده مجلس خبرگان رهبري، خاطرنشان كرد: خدمات رساني به افراد معلولي كه نيازمند كمك هستند از جمله كارهايي است كه نزد خداوند محبوب است و فعالان در اين عرصه به دليل سختي كاري كه برعهده آنها گذاشته شده است نبايد ناسپاسي‌ كنند چرا كه كار به هر ميزان كه سخت تر باشد اجر و پاداش آن نيز بيشتر است.

آيت الله نمازي افزايش مشكلات و معضلات اجتماعي از جمله اعتياد و طلاق در جامعه را تأسف بار خواند و ابراز داشت: سازمانهاي رفاه، وزارت كار، بهزيستي و نهادهاي ديگر بايد براي خدمت رساني به نيازمندان وحدت رويه داشته باشند.

وي تلاش براي كاهش جمعيت مسلمانان جهان را يكي از سياستهاي سازمانهاي اطلاعاتي آمريكا و انگلستان و دستگاه هاي استكباري جهان دانست و اضافه كرد: استكبار جهاني از افزايش نسل مسلمانان در جهان نگران است و براي جلوگيري از افزايش مسلمانان جهان در تلاش هستند تا از راه هاي مختلف جنگ و كشتار در كشورهاي مسلمان و انتقال انواع بيماريها و تست برخي از بيماريها بر روي مسلمانان به ويژه در كشورهاي مسلمان آفريقايي در پوشش هلال احمر از افزايش نسل مسلمان جلوگيری کنند.  

به گفته وي، يكي از راه هاي جلوگيري استكبار جهاني از افزايش مسلمانان در جهان تزريق آمپولهاي ناباروري به مسلمانان آفريقايي و از بين بردن قدرت توليد نسل مسلمانان است.

نماينده ولي فقيه در كاشان همچنين از اعتياد به عنوان يكي ديگر از راه هاي جلوگيري از افزايش نسل مسلمانان در جهان از سوی استكبار جهاني نام برد و عنوان كرد: سرمايه هر ملت و كشوري جوانهاي آن است، چرا كه سرنوشت كشورها را جوانان رقم مي زنند و چنانچه جوانان آلوده به مشكلات و معضلات اجتماعي شوند هزينه هاي مادي و معنوي هنگفتي را بر دوش كشورها خواهند گذاشت.

آيت الله نمازي، شرايط كشور را شرايط حساس خواند و يادآور شد: دشمن به دنبال نفوذ و تحت تأثير قرار دادن جوانان و ضايع كردن استعدادهاي كشور است، از اين رو نهادهاي متولي بايد مراقب باشند.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم در ادامه اظهار اميدواري كرد خدماتي كه كاركنان بهزيستي به جامعه ارائه مي‌كنند سبب آرامش در جامعه شود تا شاهد كاهش مشكلات و معضلات و آسيبهاي اجتماعي باشيم.

تمامي تلاش بهزيستي در حوزه پيشگيري از آسيبهاي اجتماعي و معلوليتها است

در ادامه‌ مهدي جهادي معاون مدير كل و رييس اداره بهزيستي شهرستان كاشان نيز با اشاره به فعاليتهاي بهزيستي در حوزه هاي امور اجتماعي و پيشگيري از معلوليتها و آسيبهاي اجتماعي، تأكيد كرد: تمامي تلاش بهزيستي در حوزه پيشگيري از آسيبهاي اجتماعي و معلوليتها است.

جهادي با اشاره به اينكه، بهزيستي سال گذشته 60 ميليون ريال براي معتادين بي بضاعت خود معرّف به اين كمپها هزينه كرده است، ابراز داشت: 910 نفر از معلولان تحت پوشش بهزيستي‌ ماهيانه 530 هزار ريال كمك هزينه دريافت مي كنند، ضمن اينكه معلولان نخاعي تحت پوشش بهزيستي نيز ماهيانه 1 ميليون و 200 هزار ريال كمك هزينه دريافت مي‌كنند.

رييس اداره بهزيستي شهرستان كاشان همچنين بابيان اينكه بهزيستي از مهد كودك تا سالمندي را به مددجويان تحت پوشش خود خدمات دهي ‌مي‌كند از ساخت درمانگاه سالمندان كاشان با همكاري معاونت بهداشتي و كمك شهرداري‌ كاشان در بازار بزرگ كاشان خبر داد./201/1307/ب1

ارسال نظرات