۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۵۸۹۳۷۶
حجت الاسلام قابل:

عملکرد ۴۰ ساله انقلاب در جامعه تبیین شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین بر تبیین عملکرد ۴۰ ساله انقلاب تاکید کرد.
حجت الاسلام علی قابل

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی قابل در سومین جلسه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن جلسات فرمانداری البرز برگزار  شد، اظهار داشت: در بحث تشکیل ستاد مردمی در زمینه سالگرد پیروزی انقلاب باید اقدامات لازم انجام شود.

وی بیان کرد: با توجه به توطئه‌های دشمنان در مراسم 9 دی و دیگر مراسمات باید برنامه ریزی لازم انجام شود در حالی که آغاز دهه مبارک فجر  12 بهمن با ایام فاطمیه تقارن پیدا کرده است.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: عملکرد 40 ساله انقلاب باید تهیه و تدوین شود و مدیران در این زمینه باید اقدامات لازم را انجام دهند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) فرموند: شک نکنید انقلاب اسلامی از تمام انقلاب‌ها جداست و این هدیه از جانب خداوند به این جامعه عنایت شد.

حجت‌الاسلام قابل گفت: چهل سالگی انقلاب دوران پیری نیست، انقلاب با قدرت، حفظ شعارها و پرچم‌های اصلی در راه پیشرفت است.

وی عنوان کرد: هر کس به دستاوردهای انقلاب شک کرد باید به عقل او شک کرد از جمله نشانه‌های قدرت انقلاب می‌توان به جریان طبس و شکست صدام اشاره کرد.

امام جمعه موقت قزوین بیان کرد: دشمنان اعلام کردند که نباید انقلاب روی چهل سالگی ببیند و این انقلاب هدیه الهی به دست ما رسیده و ما باید به نسل حاضر و آینده انتقال دهیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: همه باید تلاش کنند تا دستاوردهای چهل ساله این انقلاب را به مردم و آیندگان نشان داده و خدمات دستگاه‌ها در این چهل ساله تبیین شود.

حجت‌الاسلام قابل بیان کرد: مسئولان و ملت ایران در این چهل سال ایستادگی کردند اما اصل انقلاب را مردم نگه داشتند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات