۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۵۸۸۸۰۱
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

عدم ثبات مدیریتی مانعی بزرگ برای پیشرفت کشور است

حجت الاسلام والمسلمین معلمی، عدم ثبات مدیریتی را یکی از مهمترین مشکلات کشور و استان عنوان کرد و گفت: نبود ثبات در مدیریت آسیب های بسیاری به کشور وارد خواهد کرد و سرعت پیشرفت و توسعه را می کاهد.
امام جمعه قائمشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در جلسه معارفه استاندار جدید مازندران با اشاره به این که خدمت به مردم باید همواره مهم ترین دغدغه مسؤولان در نظام اسلامی باشد، گفت: باید قدر مسؤولیت ها را دانست چون زودگذر است.

وی با بیان این که امروز در سایه مدیریت جهادی و تفکر انقلابی می توانیم از همه مشکلات عبور کنیم، افزود: مسؤولان و مدیران نیز باید این دو اصل مهم را در مدیریت خود مورد توجه قرار دهند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امروز ظرفیت های ارزشمندی در کشور وجود دارد که می توان با مدیریت صحیح از آنها در جهت پیشرفت و توسعه کشور بهره گرفت، خاطرنشان کرد: رمز موفقیت مدیران در عرصه های مختلف مدیریت جهادی و تفکر انقلابی است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که با تأکید بر این که مدیران در هر سطوحی باید تنها به فکر خدمت باشند، تصریح کرد: مسؤولی که عمر مدیریتی خود را در مسیری غیر از خدمت به مردم بگذارند باید در پیشگاه خداوند متعال و ملت پاسخگو باشد.

امام جمعه قائمشهر با تأکید بر این که مسؤولان باید در همه امور خداوند را ناظر بر اعمال خود بدانند، خاطرنشان کرد: مسؤول در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید تنها برای رضای الهی کار کند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که استاندار جدید باید همه مناطق استان را یکسان ببیند و برای توسعه و پیشرفت استان تلاش کند، تصریح کرد: تاکنون تلاش های بسیاری برای توسعه این استان صورت گرفته که باید در دوره جدید مسؤولیت این تلاش ها شتاب بیشتری بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی، عدم ثبات مدیریتی را یکی از مهم ترین مشکلات کشور و استان عنوان کرد و گفت: نبود ثبات در مدیریت آسیب های بسیاری به کشور وارد خواهد کرد و سرعت پیشرفت و توسعه را می کاهد.

امام جمعه قائمشهر در بخش پایانی سخنان خود با تأکید بر این که مسائل سیاسی، گروهی و حزبی نباید جایگزین ضوابط و قوانین در کشور شود، خاطرنشان کرد: همه امور و برنامه ها در کشور باید بر مبنای قوانین و ضوابط مشخص شده باشد./۹۵۰/پ601/ب1

ارسال نظرات