۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴
کد خبر: ۵۸۸۷۰۱
حجت الاسلام پیرمحمدی خبر داد؛

شرکت ۶۰ طلبه لرستانی در کارگاه تلبس

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان با اشاره به برگزاری کارگاه تلبس ویژه طلاب لرستانی، گفت: در این دوره آموزشی ۶۰ نفر از طلاب مدارس علمیه استان شرکت دارند.
کارگاه تلبس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی، معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان، عصر امروز در حاشیه برگزاری کارگاه تلبس که در مدرسه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد در حال برگزاری است، گفت: این کارگاه آموزشی با حضور 60 نفر از طلاب لرستانی در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه کارگاه تلبس به مدت سه روز ادامه دارد، افزود: این دوره آموزشی در 30 ساعت و با حضور اساتید برجسته حوزه برای طلبه ها برگزار می شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان به بیان سرفصل های کارگاه تلبس ویژه طلاب استان اشاره کرد و گفت: این کارگاه با محوریت بیان احکام، قرائت قرآن، روخوانی، تجوید و مسائل عقود اسلامی در حال برگزاری است.

وی در ادامه بیان روش های تبلیغ، مخاطب شناسی، بیان احکام میت و آمادگی برای تلبس به لباس از دیگر سرفصل های کارگاه آموزشی تلبس عنوان کرد.

حجت الاسلام پیرمحمدی خاطرنشان کرد: طلاب شرکت کننده پس از گذراندن این دوره آموزشی و بررسی از نظر داشتن توانایی لازم برای تلبس شدن به لباس روحانیت معرفی می شوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مراسم تلبس جمعی از طلبه های لرستان برگزار شد و دو نفر از طلاب در از این مراسم جا مانده بودند، گفت: امروز این دو طلبه نیز به دست امام جمعه بروجرد به لباس روحانیت ملبس شدند.

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان عنوان داشت: مراسم تلبس این 60 طلبه که در حال گذراندن کارگاه تلبس هستند، در آینده برگزار می شود و طلبه ها در این دوره ها با بایسته های لازم برای حفظ حرمت لباس روحانیت و رسالتی که پس از ملبس شدن بر دوش آنان قرار می گیرد، آشنا می شوند./9451/پ۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات