۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۵۸۸۶۱۹
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

تبلیغ در راه مبارزه با استکبار و شیاطین زمان از رسالت‌های طلاب است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به دشمنی‌های مداوم آمریکا و استکبار با اسلام ناب محمدی، گفت: در این شرایط یکی از رسالت‌های اصلی طلاب و روحانیان تبلیغ در راه مبارزه با استکبار و شیاطین زمان است.
یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در نشست با طلاب حوزه علمیه استان، با اشاره به رسالت خطیر طلبگی، اظهار کرد: طلاب جوان باید برای طی این مسیر مهم، از بزرگان حوزوی فعلی و علمای متقدم الگوبرداری کنند.

وی با بیان اینکه یکی از الگوهای مناسب و متقدم برای طلاب شیخ مرتضی انصاری است، ادامه داد: شیخ انصاری صبح به صبح کف پای مادر را می‌بوسید و بعد بر پیشانی می‌گذاشت و می‌فرمود «الجنة تحت اقدام الامهات».

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: مردم سهم سادات و امام را به شیخ انصاری می‌دادند، فردی تعریف می‌کند که خواب دیدم شیطان ریسمان بزرگی را به گردن شیخ مرتضی انصاری انداخته و با تمام توان در حال تلاش برای کشاندن شیخ مرتضی بوده و شیخ در حال تلاش برای رهایی است، سرانجام شیخ مرتضی از ریسمان شیطان رهایی یافت.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: فرد می‌گوید نزد شیخ مرتضی رفته و خواب خود را تعریف کردم، گفت درست است، دیروز عصر در خانه چیزی نداشتم گفتم خدایا چه‌کار کنم، گفتم پول سهم امام هست آن را برمی‌دارم بعد دوباره سر جایش می‌گذارم، پول را برداشتم و برای خرید نان بیرون رفتم اما در همان حال با خود کلنجار می‌رفت که این پول را بردارم یا برندارم، سرانجام به سر کوچه که رسیدم منصرف شده و برگشتم و پول را به بیت‌المال برگرداندم.

وی در ادامه با بیان اینکه طلاب حوزه‌های علمیه چنین الگوهای شایسته‌ای دارند، اظهار کرد: با توجه به دشمنی دشمنان اسلام ناب محمدی، الآن وظیفه ما طلاب تبلیغ در راه جنگ با کفر و شیاطین است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به دشمنی‌های مداوم آمریکا و استکبار با اسلام اصیل، گفت: در این شرایط یکی از رسالت‌های اصلی طلاب و روحانیان تبلیغ در راه مبارزه با استکبار و شیاطین زمان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: الآن آمریکا و اسرائیل و بعضی از کشورهای خبیث خود را برای نابودی دین خدا و تضعیف ایران بسیج کرده‌اند؛ به همین دلیل اگر ما طلاب و روحانیان در مقابله با این دشمنان دیر اقدام، حرکت و تبلیغ کنیم درواقع به نابودی دین خدا کمک کرده‌ایم./9314//۶۰۱/خ

ارسال نظرات