۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۵۸۷۴۵۶
امام جمعه ایلام:

خانواده شهدا و ایثارگران مبلغ فرهنگ ایثار و شهادت هستند

امام جمعه ایلام گفت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران ناشر و مبلغ فرهنگ ایثار و شهادت هستند و در این مسیر عزیزان خود را تقدیم دین و نظام اسلامی کرده اند.
کریمی تبار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در جریان دیدار با خانواده های معظم شهدا اظهار داشت: خانواده شهدا نماد ایثار و مقاومت هستند.

وی افزود: خانواده معظم شهدا و ایثارگران ناشر و مبلغ فرهنگ ایثار و شهادت هستند و در این مسیر عزیزان خود را تقدیم دین و نظام اسلامی کرده اند.

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: راه و رسم شهدا و ایثارگران را خانواده های معظم آنها به خوبی اجرا کرده اند و دیدار با این عزیزان یک وظیفه است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار عنوان کرد: شهدا و ایثارگران به گردن ما حق دارند زیرا که با از جان گذشتن امنیت ما را تضمین کرده اند و اجازه نداده اند که دشمنان دستشان به خاک کشور برسد.

وی ادامه داد: از عوامل حفظ نظام اسلامی ایثار و از خود گذشتگی شهدا است و این عزیزان مظهر صلابت و اقتدار انقلاب اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده است و امروز شاهد هستیم که آرمان امام و شهدا مورد استقبال آزاده های جهان شذه است.

وی اضافه کرد: خانواده معظم شهدا باترویج فرهنگ ایثار و مقاومت سبب ایجاد یاس و نا امیدی در دل دشمنان شده اند.

امام جمعه ایلام در پایان گفت: دشمنان با وارونه نشان دادن دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی از سوی رسانه های خود قصد ناکارآمد جلوه دادن انقلاب اسلامی هستند اما وجود خانواده شهدا سبب شده نقشه های شوم انها خنثی شود./۸۷۹/پ۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات