۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۵۸۷۳۵۲
زاهدی:

مردم نباید دغدغه امکانات درمانی داشته باشند

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده، سه دستگاه دیالیز به کلینیک جوادالائمه(ع) کرمان اختصاص یافته و آماده واگذاری به این مرکز است.
محمدمهدی زاهدی

به گزارش خبرگزاری رسا، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در بازدیدی که از کلینیک جوادالائمه (ع) کرمان داشتیم، کمبود دستگاه دیالیز و در پی آن عدم پذیرش بخش عظیمی از بیماران دیالیزی مشاهده شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به قیمت بالای دستگاه‌های دیالیز و عدم توان پرداخت آن از سوی این مرکز، سریعا مشکل مورد نظر از طریق نشست با مدیران بنیاد امور بیماری‌های خاص و مسئولان وزارت بهداشت و درمان پیگیری شد.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته، سه دستگاه دیالیز طی نامه معاون هماهنگی و امور استان‌ها به این کلینیک اختصاص یافته و آماده واگذاری است که باید با ارائه مدارک لازم هرچه سریعتر نسبت به دریافت آن اقدام شود.

زاهدی عنوان کرد: در این شرایط سخت اقتصادی باید تمام هم و غم خود را برای آسایش و رفاه مردم به کار گرفته و همچنین دغدغه‌ای در رابطه با نبود امکانات مورد نظر جهت درمان بیماری آنها وجود نداشته باشد.

منبع: فارس

ارسال نظرات