۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۵۸۶۶۷۳

آغاز دور جدید نام نویسی شهرک مهدیه ‌طلاب

نام نویسی دور جدید شهرک مهدیه آغاز شد و طلاب می توانند جهت نام نویسی تا ۱۵ آذرماه به سامانه پیشخوان حوزه های علمیه مراجعه کنند.
شهرک مهدیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نام نویسی دور جدید شهرک مهدیه آغاز شد. طلاب می توانند جهت نام نویسی تا 15 آذرماه به سامانه پیشخوان حوزه های علمیه مهدیه مراجعه و از طریق گزینه شهرک مهدیه نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

براساس این گزارش، دارا بودن پرونده فعال مرکز مدیریت حوزه علمیه قم، سکونت در شهر قم هنگام نام نویسی، اتمام کتبی و شفاهی پایه ششم، تاهل، تلبس دائم به لباس مقدس روحانیت و پیشرفت تحصیلی بر اساس مقررات معاونت آموزش حوزه‌های علمیه از جمله شرایط نام نویسی در شهرک مهدیه است.

همچنین از جمله شرایط نام نویسی در دور جدید شهرک مهدیه می توان به عدم اشتغال در یکی از نهادها و یا موسسات دولتی و یا غیر دولتی و عدم دریافت حقوق بازنشستگی، عدم مالکیت هرگونه ملک اعم از ملکی یا وقفی در قم یا شهرستان و عدم تمکن در پرداخت اجاره اشاره کرد.

گفتنی است، تمامی درخواست‌های قبلی متقاضیان جهت اسکان شهرک مهدیه لغو شده ملاک در واگذاری منازل، ثبت‌نام جدید است و واگذاری منازل بر اساس ظرفیت موجود سالانه شهرک مهدیه بوده و منازل فقط به متقاضیانی که امتیاز بیشتری نسبت به سایرین کسب کرده‌اند، تعلق خواهد گرفت./1324/ت۳۰۳/ج

ارسال نظرات