۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۵۸۴۸۶۹
با حضور صاحب نظران حوزه و آموزش و پرورش؛

دوازدهمین هم اندیشی ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش برگزار می شود

دوازدهمین نشست سالانه ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش ۲۲و ۲۳ آبان ماه درمجتمع فرهنگی رفاهی نیایش مشهد مقدس برگزار می شود.
ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش، نشست دوازدهم اعضای کمیته های استانی و ستادی همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش با موضوع «سند تحول از تفاهم در نظر تا تعامل در عمل» با حضور مدیران استانی حوزه های علمیه برادران و خواهران، معاونان پرورشی ادارات کل آموزش و پرورش مراکز استانها، اعضای ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش، رؤسای شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و سازمان تبلیغات اسلامی، مدیر حوزه علمیه اصفهان و خراسان 22 و 23 آبان ماه 97 در مشهد مقدس بر گزار می شود. 

در این نشست دو روزه  مسؤولان ستادی مرکز مدیریت حوزه های علمیه برادران و خواهران و وزارت آموزش و پرورش به منظور بررسی عملکرد سال گذشته کمیته های استانی و تشریح برنامه های سالجاری به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

بر پایه این گزارش افزون بر سخنرانی مدیر حوزه های علمیه و وزیر آموزش و پرورش، مدعوین در دو روز کاری در قالب نشست های عمومی و کار گروه های تخصصی به بررسی نحوه ارتقای همکارهای حوزه و آموزش و پرورش و شناخت ظرفیت های پیدا و پنهان این دون هاد اثر گذار در عرصه تعلیم و تربیت خواهند پرداخت.

این گزارش می افزاید؛ شرکت کنندگان در این نشست در قالب سه کار گروه تخصصی به بررسی ظرفیت برنامه زیرنظام‌های سند تحول برای توسعه همکاری‌ها،بررسی برش پنج ساله و ده ساله حوزه‌های علمیه و آموزش‌وپرورش و نیز بررسی برنامه‌های سالانه دبیرخانه ستاد خواهند پرداخت.

ارسال نظرات