۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۵۸۴۸۲۳
حجت الاسلام محمودی مطرح کرد؛

برگزاری گفتمان های دینی فرصتی برای تربیت دینی نسل نو

رییس تبلیغات اسلامی دورود به برگزاری گفتمان های دینی در مدارس اشاره و عنوان کرد: برگزاری این گفتمان ها در تربیت دینی نسل نو و پرورش نسلی انقلابی نقش آفرین است.
گفتمان دینی

حجت‌الاسلام محمد محمودی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دورود، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری گفتمان های دینی بیان داشت: یکی از اقدامات مؤثر و سازنده سازمان تبلیغات اسلامی برگزاری گفتمان‌های دینی است.

وی افزود: گفتمان های دینی همواره با موضوع آموزه‌های دینی و ترویج سبک زندگی اسلامی در مدارس و با حضور مبلغان اعزامی برگزار می شود.

رییس تبلیغات اسلامی دورود عنوان داشت: با توجه به اهمیت موضوع کیفیت بخشی و نظر سنجی در زمینه نحوه برگزاری گفتمان های دینی همواره نشست هایی با مدیران و معاونان پرورشی استان با موضوع هدف از برگزاری گفتمان ها برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه امروزه نسل جوان و نوجوان مورد هدف هجمه های فرهنگی و آسیب های اجتماعی هستند، عنوان کرد: برگزاری گفتمان های دینی فرصتی برای بصیرت بخشی و روشنگری بین این نسل است.

حجت الاسلام محمودی اقتصاد مقاومتی، آسیب‌های اجتماعی، دین و زندگی، ارتقا و سطح سواد رسانه‌ای را از دیگر موضوعات برگزاری گفتمان ها عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه گفتمان های دینی از ابتدای سال تحصیلی در مدارس در حال برگزاری است، گفت: این نشست ها امری مؤثر در تقویت باورهای دینی و تحکیم بخشی به اعتقادات جوانان است.

رییس تبلیغات اسلامی دورود خاطرنشان کرد: با بهره مندی از ظرفیت تبلیغی مبلغان در مدارس می توان در تربیت دینی نسلی مؤمن و انقلابی نقش آفرین بود./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات