۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۵۸۴۴۱۰
رییس قرارگاه اربعین حسینی قم خبر داد؛

خدمت رسانی به بیش از ۹۰ هزار زائر ایرانی و غیر ایرانی در ایام اربعین

قربانی کرم از خدمت رسانی شبانه روزی بیش از ۱۵۱۰ نفر در موکب های مردمی استان قم به به بیش از ۹۰ هزار زائر ایرانی و غیر ایرانی امام حسین(ع) خبر داد.
همایش افول آمریکا در قم مهدی قربانی کرم رییس قرارگاه اربعین حسینی قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش افول آمریکا و گردهمایی اربعینی های مساجد استان قم با حضور مسؤولان استانی از سوی قرارگاه مردمی اربعین حسینی شامگاه دوشنبه در مصلی قدس قم برگزار شد.

مهدی قربانی کرم رییس قرارگاه اربعین حسینی قم در این همایش با اشاره به حمایت های بی نظیر مردم و مسؤولان در رونق بیشتر موکب های استانی قم خاطرنشان کرد: مردم با نذورات و کمک های نقدی و غیر نقدی با تمام عشق و علاقه و وجود کمک کردند و ما برای سومین سال توفیق خدمت رسانی به زائران امام حسین(ع) را پیدا کردیم.

وی افزود: ما این افتخار را داشتیم که از بیش از 140 هزار زائر ایرانی و غیر ایرانی استقبال کرده و در پذیرایی و اسکان آنها خدمت رسانی کنیم و در مصلی قدس که یکی از بزرگترین موکب های کشور است خدمات گسترده فرهنگی و پذیرایی زیادی به زائران ایرانی و غیرایرانی صورت گرفت.

قربانی کرم با بیان این که در ساختار قرارگاه اربعین بیش از 1510 نفر به صورت شبانه روز خدمت می‌ کردند، گفت: شروع خدمت رسانی ما از 23 مهر یعنی پنجم صفر بود و قرار بود که این حرکت تا 25 صفر ادامه پیدا کند ولی به شکر خدا این توفیق را پیدا کردیم که تا پایان صفر در خدمت زائران باشیم به ویژه زائران غیرایرانی که در مسیر برگشت از عراق به کشورهای خودشان یا دیگر شهرهای ایران قرار دارند.

رییس قرارگاه اربعین حسینی قم در ادامه از خدمت رسانی به بیش از 90 هزار زائر ایرانی و غیر ایرانی در اربعین سال جاری خبرداد و گفت: ما امسال توفیق اسکان و پذیرایی زائران زیادی از ده ها کشور از جمله پاکستان، افغانستان، هند، ایرلند، گرجستان، آذربایجان و ترکمنستان را در کمیته پذیرش و ایستگاه های خدماتی و صلواتی پیدا کردیم و با همدلی و همراهی توانستیم خدمتی به زائران حسینی داشته باشیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود از ادامه داشتن این حرکت در سال های آینده نیز خبرداد و عنوان کرد: ما خدمت رسانی به زائران امام حسین(ع) را برای خود یک افتخار بزرگ می دانیم و به امید خدا در سال های آینده نیز این حرکت را ادامه می دهیم چون همکاران ما در قرارگاه مردمی اربعین خدمت به زائران امام حسین(ع) را از زیارت ایشان کمتر نمی دانند./1330/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات