۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۵۸۴۰۶۶
آیت الله حسینی بوشهری:

ملت ایران از تحریم‌ها سربلند بیرون می‌آید/ تسلیم دشمنان نمی‌شویم

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا که تصور می‌کند تحریم‌های فلج کننده‌ای علیه ملت ایران طراحی و برنامه‌ریزی کرده، این‌‌بار هم مانند مراحل قبل ملت ایران با سربلندی و افتخار از این گردنه عبور می‌کند.
آیت الله حسینی بوشهری

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه های علمیه گفت: 13 آبان بیانگر سه رویداد مهم روز تبعبد امام راحل در سال 1343، روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی است که این سه مجموعه به گونه‌ای با هم ارتباط دارد که آمریکا و استکبار جهانی در آن دخالت دارد و به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده است.

وی بیان کرد: دشمنان نه قبل از انقلاب اسلامی ملت ایران را همراهی کردند و نه در پیروزی انقلاب بلکه کار آنها کارشکنی بود و اما علیرغم همه خواسته‌ها و کارشکنی آنها ملت رشید ایران پای کار آمد و  این انقلاب به پیروزی رسید.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: بعداز انقلاب شاید روزی نباشد که دشمنان، علیه ملت ایران تحریم نکرده باشند که با اتحاد و صبر و شکیبابی یکی پس از دیگری تحریم‌ها خنثی و بی اثر شد.

آیت‌الله حسینی بوشهری ابراز کرد: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود از رسانه‌های معاند نظام اسلامی ایران کمک می‌گیرند و با هزینه هنگفت در پی تحقق اهداف خود هستند که ملت رشید ایران با هوشیاری و اتحاد توانسته‌اند اهداف آنها را خنثی کنند.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه گفت: در ادوار مختلف در انواع تهدیدها و دسیسه‌های دشمنان  ملت ایران با همدلی و اتحاد ایستاد به گونه‌ای که جنگ تحمیلی را در طول 8 سال به خوبی مدیریت و اداره کرد و امروز با افتخار و سربلندی حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی در دست کسانیکه علیه ما جنگ آغاز کردند نیست و این نشانه عظمت ملت ایران  در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

آیت‌الله حسینی بوشهری تأکید کرد: این تحریم‌ها که اشاره کردید که آمریکا 13 آبان موج دیگری از تحریم‌ها را علیه ملت ایران راه‌اندازی می‌کند باید بگویم که آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی خیلی از تحریم‌ها از اوائل انقلاب تاکنون علیه ما داشته است شاید تحریم دیگری باقی نمانده باشد.

وی افزود: اما آنچه مهم است این است که اگر آمریکا بخواهد تحریم‌های جدیدی هم علیه ملت ایران انجام دهد با این همدلی که بین مردم، و ملت و مسئولان وجود دارد تصمیم گرفته‌اند در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا یک «نه» بزرگ بگویند و تسلیم اراده دشمنان نشوند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در پایان بیان کرد: امیدواریم به فضل پروردگار این بار هم از این گردنه‌ای که دشمن تصور می‌کند تحریم‌های فلج کننده می‌خواهد علیه ملت ایران طراحی و برنامه‌ریزی کند مانند مراحل قبل با سربلندی و افتخار ان‌شاءالله عبور کنیم و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را به زیبایی جشن بگیریم.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات