۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۵۸۳۶۶۶
امام جمعه تبریز:

راهپیمایی اربعین مظهر امنیت و اقتدار اسلام و تشیع است

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: تقویت مخالفان برای تجزیه عراق، تبلیغ داعش به عنوان نماد اسلامیت از جمله دگیر اهداف استکبار برای مهار تشیع و کاهش دوستی ایران و عراق است.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی عصر امروز در جمع اعضای شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به سفر خود به منطقه شلمچه برای بازدید از موکب های اربعین اظهار داشت: حرکت عظیم مسلمانان جهان به سمت کربلا حماسه‌ای تاریخی است.

وی خاطرنشان کرد: این راهپیمایی امنیت آور مظهر اقتدار و عظمت اسلام و شیعیان است؛ به طوی که همراه با خیل عظیم مشتاقان زیارت عتبات عالیات از ایران حضور زائران جمهوری آذربایجان، ترکیه و پاکستان در مرز شلمچه شکوه و جلوه خاصی داشت.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه یکی از راهبردهای استکبار برای مهار تشیع گسترش اسلام هراسی و ایران هراسی است، گفت: هیچ واقعه تاریخی و آموزه دینی را نمی توان مثال زد که بتواند محبان اهل بیت را از سراسر جهان دور هم جمع کند.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم افزود: استکبار جهانی برای دورکردن ملت عراق از مردم ایران در تلاش است که با ایجاد نگرانی ها بین شیعیان، اسلام هراسی و ایران هراسی را گسترش دهد.

وی با بیان اینکه آمریکا تلاش دارد برای استقرار نیروهای خود در عراق دوستی دولت ایران و عراق را تهدید جلوه دهد، تصریح کرد: دامن زدن به اختلافات شیعه و سنی و تضعیف دولت شیعه عراق از اهداف اصلی دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: تقویت مخالفان برای تجزیه عراق، تبلیغ داعش به عنوان نماد اسلامیت از جمله دگیر اهداف استکبار برای مهار تشیع و کاهش دوستی ایران و عراق است./۹۳۵/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات