۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۵۸۲۸۷۱
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

مسؤولان کشور را معطل وعده های اروپایی ها نکنند

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که همان طور که رهبر انقلاب فرمودند نگاه به غرب و اروپا جز معطل ماندن چیزی نصیب کشور نخواهد کرد، گفت: نتیجه این منت کشیدن ها جز کوچک شدن چیز دیگری نیست.
امام جمعه نکا

حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با جمعی از نخبگان جوان کشور اشاره کرد و گفت: جلسات متعدد ایشان با نخبگان و دانشجویان نشان دهنده اعتقاد ایشان به نقش آفرینی جوان در توسعه و پیشرفت کشور است.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی بار دیگر بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های داخلی به منظور پیشرفت کشور تأکید کردند، افزود: رهبری معظم در همه سخنرانی های خود مسیر را به خوبی نشان می دهند، اما گویا مسؤولان گوششان بدهکار این سخنان مهم نیست.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند نگاه به غرب و اروپا جز معطل ماندن چیزی نصیب کشور نخواهد کرد، بیان داشت: نتیجه این منت کشیدن ها جز کوچک شدن چیز دیگری نیست.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه برخی ها در داخل تنها راه حل مشکلات امروز کشور را در مذاکره با آمریکا عنوان می کنند، بیان داشت: همان طور که رهبری فرمودند هیچ بن بستی برای انقلاب اسلامی وجود ندارد و این نگاه باید در مسؤولان ما تقویت شود.

امام جمعه نکا در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: نباید حل مشکلات کشور را به برداشتن تحریم های آمریکا و پیوستن به FATF گره بزنیم در حالی که همان طور که رهبری معظم فرمودند نگاه به غرب و اروپا نتیجه ای جز کوچک شدن و معطل شدن در برابر آنها نخواهد داشت.

وی با تأکید بر این که مسؤولان کشور باید بیشتر به توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه کنند، تصریح کرد: یکی از مهم ترین راه های برون رفت از مشکلات گوش سپردن به رهنمودهای مهم مقام معظم رهبری است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن در تلاش است تصویر غلطی از جمهوری اسلامی ایران را در جهان معرفی کند، افزود: در برابر چنین توطئه دشمن باید کارکردهای ارزشمند چهل ساله نظام اسلامی را به شیوه ای اثرگذار تبیین و تشریح کنیم.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که باید واقعیت زیبایی که انقلاب و نظام اسلامی دارد را بیشتر به جامعه جهانی معرفی کنیم، گفت: این انقلاب الهی آثار و برکات بسیاری برای جامعه جهانی داشته که باید بیشتر معرفی شود./۹۵۰/ت303/ب1

ارسال نظرات