۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۵۸۲۶۵۰
امام جمعه مریانج:

اسرائیل غاصب نماد عینی و بارز تروریسم است

امام جمعه مریانج گفت: اسرائیل غاصب نماد عینی و بارز تروریسم است و باید از صفحه روزگار محو شود.
امام جمعه مریانج

حجت‌الاسلام یوسف روحانی، امام جمعه مریانج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، درباره تصویب لایحه چهارم کنوانسیون FATF اظهار کرد: متأسفانه این کنوانسیون و زیر مجموعه های آن برای ایران یک ابزار خود تحریمی است که  قصد دارند دست نهادهای انقلابی را در کشور ببندند.

وی ادامه داد: پذیرشFATF، پذیرش تغییر رفتار و چرخش جدی رفتاری در حوزه مقاومت است چراکه ابزار ایران اسلامی در منطقه، مقاومت است که دشمنان و استکبار درصدد کوتاه کردن آن هستند و در صورت عدم موفق، به FATF متمسک شدند و درصدد هستند تا بازوهای مالی کشور را در حمایت از جبهه مقاومت تحریم کنند.

اسرائیل نماد عینی و بارز تروریسم دولتی است

حجت‌الاسلام روحانی بیان کرد: عنوان این کنوانسیون‌ها بسیار زیبا است اما هنگامیکه به مصداق می‌رسد به مشکل برمی‌خوریم و حق تحفظ و شرط‌گذاری هیچ موضوعیتی ندارد و قطعا با مشکلات عدیده رو به رو خواهیم شد چراکه مصادیق تروریسم از نظر آمریکا حزب‌الله لبنان است که با اشغالگری مبارزه می‌کنند.

وی تأکید کرد: آیا آقایون موافق FATF می‌توانند آمریکا را متقاعد کنند که اسرائیل نیز تروریسم است؟! چراکه اسرائیل نماد عینی و بارز تروریسم دولتی است؛ اسرائیلی که هیچ‌کدام از قطعنامه‌های شورای امنیت ملی سازمان ملل را که حتی از سد وتوی آمریکا عبور کرده را اجرا نکرده است.

امام جمعه مریانج  ابراز کرد: مسلم است که FATF چمبره‌ای دیگر و دستبندی دیگر بر دستان جمهوری اسلامی است که قصد دارند از سوی دستان خودمان این امر محقق شود اما متأسفانه جریانی در کشور ما وجود دارد که دشمن را به خوبی همراهی میکنند.

صدای پای ستون پنجم دشمن در خانه ملت شنیده میشود

وی با بیان اینکه متأسفانه صدای پای ستون پنجم دشمن در خانه ملت شنیده می‌شود، گفت: نباید تجربه ننگ‌نامه برجام را  فراموش کرد؛ همه افراد و دولتمردان از این مسائل به خوبی اطلاع دارند در خوشبینانه حالت باید گفت که موافقان FATF عامل بیگانه شده‌اند.

حجت الاسلام روحانی افزود: به جرأت میگویم که دشمنی نظام  جمهوری اسلامی مانند ماری است که دم آن در واشنگتن و سر آن در تهران است که جریانی که اصرار بر تصویب و ا جرای لوایح FATF کردند با وجود اینکه از بیت‌المال استفاده می‌کنند ، پیاده نظام دشمن در کشور هستند./۹۷۹/ت303/ب1

ارسال نظرات