۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۵۸۱۶۲۱
نماینده ولی فقیه در سپاه شهدا:

صیانت از حریم ولایت فقیه ضروری است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: صیانت از حریم ولایت فقیه به معنای واقعی کلمه ضروری است.
حجت الاسلام سرایی

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اظهار داشت: تحویل مسئولیت ها به نسل جوان و اعتماد به آنها در جامعه امری است که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و در سخنرانی های شان نیز این موضوع را مورد توجه قرار دادند.

وی با بیان اینکه انتخاب امام جمعه جوان، فاضل و دانشمند یک امر فرخنده و مبارک برای استان ما به شمار می رود، ادامه داد: حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیه،جوانی دانشگاهی و حوزوی هستند که از زمان حضور در این استان و قبول مسئولیت نمایندگی ولی فقیه منشاء برکات بسیار بوده اند.

حجت الاسلام سرایی وحدت بین حوزه و دانشگاه را یکی از ثمره های پذیرفتن مسؤولیت توسط امام جمعه ارومیه دانست و اظهارداشت: حجت الاسلام والمسلمین قریشی به عنوان یک فردی دانشگاهی در آذربایجان غربی به معنای واقعی کلمه تحول آفرین بوده است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان صیانت از وجهه چهره های انقلابی را وظیفه آحاد مردم دانست و گفت: صیانت از حریم ولایت، شخصیت ها و چهره‌های انقلابی وظیفه همه مسئولان، رسانه ها و نهادهای انقلابی است، پس باید در این زمینه ساعی باشند.

حجت الاسلام سرایی ضمن اشاره به اینکه متاسفانه در حال حاضر شبکه های اجتماعی رویه تخریب چهره های انقلابی را آغاز کرده اند حتی چند شخصیت ممتاز را مقابل یکدیگر قرار می دهند، بیان کرد: این رویه به ضرر جامعه اسلامی بوده و وحدت موجود در جامعه را از بین می برد./۹۳۵/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات