۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۵۸۱۲۷۱
مدیر حوزه علمیه استان سمنان:

اجتماع باشکوه بسیجیان اقتدار نظام را به دشمنان نشان داد

مدیر حوزه علمیه استان سمنان گفت: اجتماع باشکوه بسیجیان اقتدار و عظمت نظام اسلامی را به یزیدیان زمان نشان داد.
حجت الاسلام مهدوی نژاد

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدعلی مهدی‌نژاد با اشاره به برگزاری رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج اظهار کرد: از بسیج و فرماندهان آن با تمام وجود تشکر می‌کنم که در موقعیت بسیار خوبی این اقدام را انجام دادند و مایه شادی همگان شد.

وی با اشاره به اینکه دشمن شیپور جنگ را به صدا درآورده است، تصریح کرد: دشمن دنیا را به یاری خودش می‌طلبد و جمهوری اسلامی ایران را تضعیف شده تعریف می‌کند؛ ما فرزند عاشوراییم و باید اقتدار و عظمت خودمان را به یزید زمان نشان دهیم.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان تأکید کرد: انقلاب اسلامی صحنه‌ها و وقایع مختلفی را پشت سر گذاشته است که سخت‌تر از این زمان بود؛ ما هشت سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشتیم.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدی‌نژاد با بیان اینکه باید شجاعت، شهامت، کرامت و بزرگواری ملت ایران را به نحوی به نمایش بگذاریم، تصریح کرد: اگر چند نفر آدم غرب‌زده و ترسو حرفی می‌زنند و حرکتی انجام می‌دهند، این رفتارهای ملت ایران نیست.

وی بیان کرد: صدها هزار بسیجی جان بر کف لشکر عاشورایی نظام جمهوری اسلامی هستند که با اتکا به ارزش‌های عاشورای امام حسین (ع) حاضرند در راه اسلام و حفظ نظام جان‌فشانی کنند.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با تأکید بر اینکه این رزمایش در زمان مناسب برگزار شد، اظهار کرد: این رزمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان داد و برای امیدوار کردن مردم بسیار تأثیرگذار بود و دشمنان نظام را مأیوس کرد.

منبع: فارس

ارسال نظرات