۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۵۸۱۲۶۳
جمال‌نژاد:

تلاش همه مسؤولان بر بازگشایی مرز خسروی است

معاون وزیر کشور گفت: مسؤولان همه تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا مرز خسروی برای تردد زائران اربعین امسال بازگشایی شود.
مرز خسروی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، مهدی جمال‌نژاد در حاشیه بازدید از مرز خسروی و پایانه بین‌المللی این مرز رسمی اظهار داشت: سفر امروز به منظور بررسی زیرساخت‌های موجود در مرز خسروی انجام شد و اقدام‌های صورت گرفته برای ایام اربعین مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: استان‌های شهید پرور کرمانشاه، ایلام و خوزستان برای سفر زائران اربعین و تردد زوار مشخص شده است و از این رو مرزهای سه‌گانه برای تردد زائران آماده خدمت هستند و تلاش می‌شود تا مرز خسروی نیز بازگشایی شود.

جمال‌نژاد گفت: تلاش‌های زیادی برای آماده‌سازی زیرساخت‌های مرز خسروی انجام شد و با برگزاری جلسات مستمر امید است با حل شدن مشکلات آن سوی مرز، شاهد عبور و تردد زوار از این مرز رسمی باشیم.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، از تشکیل 12 کمیته در ستاد اربعین خبرداد و افزود: در کمیته زیرساخت مباحث مربوط به آب، برق، راه، مخابرات، خدمات بانکی و امور عمرانی طرح و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

جمال‌نژاد گفت: تمام برنامه‌های زیرساختی مربوط به تردد زائران ار مرزهای کشور در سال 98 به اتمام می‌رسد و طرح جامعی برای خدمت‌رسانی به زوار در دست اقدام است که به مرور عملیاتی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان قصرشیرین خاکریز اول دفاع مقدس است و از این رو شایسته بهترین خدمات‌رسانی است افزود: بازشدن مرز خسروی خواسته مردم مرزدار این شهرستان است و مردم این دیار مدت‌ها است که منتظر باز شدن این معبر مرزی هستند و تقاضای ما این است که این مرز برای تردد زائران در ایام اربعین بازگشایی شود.

ارسال نظرات