۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۵۸۰۱۶۷
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قمی مطرح کرد؛

ضرورت تعامل بیشتر سازمان تبلیغات اسلامی با حوزه علمیه قم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت:‌ سازمان تبلیغات اسلامی باید بهره‌مندی بیشتری از شهر مقدس قم داشته باشد، چراکه این شهر از ظرفیت مراجع تقلید، حرم مطهر و حوزه‌های علمیه برخوردار است.
حجت‌الاسلام محمد قمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد قمی پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس و امام‌جمعه قم که در سالن محراب صورت پذیرفت با تصریح بر این‌که برخی از طلابی که از حوزه‌های علمیه خارج می‌شوند توانایی‌های لازم را در عرصه تبلیغ ندارند، اظهار داشت: مخاطبان امروزی نیازها و انتظارات بسیاری از حوزویان دارند به همین علت باید در عرصه تبلیغی برای طلاب کارهای گسترده‌تری صورت گیرد تا این افراد به قله‌های مورد نظر برسند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بر لزوم همکاری و هماهنگی بیشتر میان نهادها و مراکز حوزوی تأکید کرد و گفت: امیدواریم با تحقق این هدف بتوانیم بهره‌مندی جامعه را از خروجی‌های حوزه بیشتر کنیم.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قمی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی رسالت‌های سنگینی را برعهده‌ گرفته است، اظهار داشت: امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های مختلف بتوانیم این رسالت‌ها را به شیوه مطلوب دنبال کنیم و به خواسته‌های رهبر انقلاب اسلامی جامه عمل بپوشانیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از قم به‌عنوان گنجینه‌ای کم‌نظیر نام برد و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی باید بهره‌مندی بیشتری از شهر مقدس قم داشته باشد، چراکه این شهر از ظرفیت مراجع تقلید، حرم مطهر و حوزه‌های علمیه برخوردار است و در این راستا نیز باید سازوکارهای مشخصی برای افزایش تعاملات با مجموعه‌های مختلف در قم ازجمله حرم مطهر تعریف شود./۸۳۷/پ202/ب1

ارسال نظرات