۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۵۷۹۷۶۱

فراخوان نام نویسی طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری| مهلت ثبت نام تا ۱۲مهرماه

طرح مطالعاتی شهید مطهری با هدف آشنایی طلاب و فضلای حوزه با اندیشه های این شهید والامقام اجرا می شود؛ طلاب و فضلای حوزه تا دوازدهم مهرماه فرصت ثبت نام دارند.
آثار شهید مطهری

حجت الاسلام عبدالعلی پناهی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر آغاز نام نویسی طرح مطالعاتی شهید مطهری از سوی معاونت تهذیب حوزه های علمیه گفت: نام نویسی در این طرح از یکم مهرماه آغاز شده است و تا دوازدهم مهرماه نیز ادامه خواهد داشت.

مسؤول طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری ادامه داد: طلاب سطح یک حوزه علمیه قم و طلاب شهرستان در تمامی سطوح می توانند جهت نام نویسی در طرح مطالعاتی شهید مطهری به معاونت تهذیب مدرسه علمیه خود مراجعه کنند؛ طلاب دوره آزاد حوزه علمیه قم نیز بایستی به اتاق معاونت تهذیب بخش سطوح عالی واقع در مدرسه عالی دارالشفاء مراجعه کنند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری طرح مطالعاتی شهید مطهری اظهار کرد: ایجاد نظام فکری بر مبنای اسلام ناب محمدی(ص)، ارائه الگویی از جامعیت تعالیم اسلامی، ارتقای سطح معرفت، اعتقاد و ایمان، تربیت مربی دینی، کسب توانمندی جهت پاسخگویی به سؤالات و شبهات و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی از اهداف طرح مطالعاتی شهید مطهری به شمار می روند.

حجت الاسلام پناهی ادامه داد: از مزایای شرکت در طرح مطالعاتی شهید مطهری می توان به استفاده از اساتید مجرب و مسلط به آثار و اندیشه شهید مطهری، عرضه کتاب استاد شهید مطهری با تخفیف 50 درصد، اهدای جوایز و تشویق ممتازان، اعطای گواهی پایان دوره و استفاده از فارغ التحصیلان به عنوان استاد آثار شهید مطهری اشاره کرد.

وی با اشاره به دوره های برگزاری طرح مطالعاتی شهید مطهری و تعداد طلاب شرکت کننده در این طرح گفت: طرح مطالعاتی شهید مطهری برای نخستین بار در سال 1383 در حوزه علمیه قم  و از سال 1388 در تمام مدارس علمیه کشور اجرا شده است و تا به امروزه هر سال اجرا می شود.

مسؤول طرح مطالعاتی شهید مطهری افزود: در زمینه تعداد طلاب شرکت کننده در طرح به دلیل فراوانی، آمار دقیقی وجود ندارد اما تاکنون بیش از 200 نفر در این طرح فارغ التحصیل شده اند و زمان برگزاری هر دوره سه سال است./1324/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات