۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۵۷۸۴۵۱
امام جمعه موقت بیرجند:

جهاد با دشمن عزت و سعادت را به همراه دارد

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه مرگ در راه خدا انسان را به سعادت و عزت می‌رساند، گفت: جهاد یکی از سرمایه‌های ارزشمند کشور است که برای انسان‌ها عزت و سعادت را به همراه می‌‌آورد.
حجت الاسلام نوفرستی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: نباید دچار طمع‌ورزی شویم چرا که طمع کردن به کرامت نفس و عزت انسان ضربه می‌زند.

وی گفت: امروز مسؤولیت‌هایی که در جامعه وجود دارد یک امانت الهی است و باید مدیران و مسؤولان از هیچ کمکی به مردم دریغ نکنند و پاسخگوی مردم باشند.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: نباید در عرصه‌های بین‌المللی دل به مذاکره ببندیم چرا که غرب و استکبار قابل اعتماد نیستند از این رو باید از غرب قطع امید کرد و مرگ با عزت از زندگی با ذلت بهتر است.

حجت الاسلام نوفرستی، شعار «هیهات منا الذله» را شعار مکتب حق دانست و تصریح کرد: مومنان واقعی برای دفاع از حق، شوق شهادت پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه مرگ در راه خدا انسان را به سعادت و عزت می‌رساند، ادامه داد: جهاد یکی از سرمایه‌های ارزشمند کشور است که برای انسان‌ها عزت و سعادت را به همراه می‌‌آورد.

امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: بیش از 230 هزار شهید تقدیم نظام اسلامی شده و حضور عزت‌مندانه ملت ایران در دوران دفاع مقدس، پیروزی را برای نظام اسلامی رقم زده است.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه باید در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنیم و اجازه نفوذ به آن‌ها ندهیم، اظهار کرد: امروز در جامعه جهادهای مختلف فرهنگی، فکری، سیاسی و اقتصادی وجود دارد.

وی افزود: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی که با حضور میلیون‌ها نفر از سراسر جهان برگزار می‌شود یک انقلابی مانند انقلاب اسلامی است که امروز دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف و شکاف میان ملت ایران و عراق هستند./9314/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات