۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۵۷۷۹۲۵
مدیر اجرایی حوزه علمیه همدان:

اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش مشکلات است

حجت الاسلام موسیوند گفت: مسؤولان همواره باید با نگاه به داخل، ظرفیت های داخلی را گسترش داده تا کشور در مسیر پیشرفت و توسعه پایدار حرکت کند.
عباس موسیوند

حجت الاسلام عباس موسیوند مدیر اجرایی حوزه علمیه همدان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به عدم پایبندی آمریکا و اروپا به تعهدات خود نسبت به دولت و ملت ایران اسلامی ابراز داشت: آمریکا با بد عهدی خود دوباره تاریخ را برای ما تکرار کرد.

وی ادامه داد: با نگاهی مختصر در تاریخ اسلام می یابیم که در صدر اسلام کسانی با مسلمان ها عهد بسته و بر آن پایبند نبودند که در نهایت آن ها پیروز میدان نبوده و سبب عبرت برای عبرت گیرندگان شدند.

مدیر اجرایی حوزه علمیه همدان گفت: امروزه هم ما باید از تاریخ عبرت گرفته و فریب مستکبران را نخوریم چرا که آن ها در ظاهر با ما مذاکره می کنند ولی در حقیقت به نابودی ما فکر می کنند.

وی با اشاره به بدعهدی های آمریکا نسبت به ایران اسلامی بیان کرد: آمریکا از جمله دشمنان قسم خورده ما بوده که با ترفندهای متفاوت مثل برجام ما را به ظاهر به میز مذاکره دعوت کرده ولی در باطن به عداوت خود با دولت و ملت ایران می پردازد.

حجت الاسلام موسیوند تصریح کرد: مسؤولان همواره باید با نگاه به داخل، ظرفیت های داخلی را گسترش داده تا کشور در مسیر پیشرفت و توسعه پایدار حرکت کند.

وی تبیین کرد: ما در همه عرصه ها از جمله سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و به ویژه اقتصادی باید شاهد پیشرفت های زیادی بوده تا بتوانیم از نفوذ بیگانگان در برنامه های کشور جلوگیری کنیم.

مدیر اجرایی حوزه علمیه همدان با اشاره به چالش های اخیر اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخشی است که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

وی در پایان افزود: مسؤولان با نگاه به داخل و شفاف سازی امور کشور در بین مردم می توانند آن ها را با خود همراه ساخته و با همدلی و یکپارچگی کشور را از همه چالش های پیش رو به سلامت عبور دهند./۹۷۹/ت303/ب1

ارسال نظرات