۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۵۷۶۵۶۷
از سوی معاونت آموزش حوزه های علمیه صورت گرفت؛

فراخوان ثبت نام از داوطلبان تدريس در حوزه هاي علمیه شهرستان

معاونت آموزش حوزه هاي علميه به منظور تکميل کادر علمي مدارس علميه، در سال تحصيلي ۹۸ـ ۹۷ از داوطلبان تدريس درشهرستان دعوت به همکاری می کند.
فراخوان ثبت نام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، معاونت آموزش حوزه هاي علميه به منظور تکميل کادر علمي مدارس علميه، در سال تحصيلي 98ـ 97 از داوطلبان تدريس درشهرستان ها،که در مصاحبه علمي تدريس شرکت نموده و امتياز لازم را به دست آورده اند، همچنين اساتيدی که از قبل داراي مجوز تدريس هستند و داوطلبان فاقد مصاحبه علمی و مجوز تدريس دعوت به همکاری می کند.

براساس این گزارش، داوطلباني که در مصاحبه علمي امتياز لازم را کسب کرده اند و یا از قبل دارای مجوز تدريس هستند در مرحله نخست باید براساس جدول اعلام نیاز استان ها که در سامانه معاونت آموزش حوزه های علمیه آمده است محل تدریس خود را انتخاب کنند و پس از انجام هماهنگی های لازم به صورت تلفنی با معاونت آموزش استان مورد نظر باید به صورت حضوری جهت انجام مراحل پذیرش به مرکز مدیریت حوزه علمیه آن استان مراجعه کنند.

پس از مراجعه حضوري داوطلب به مديريت استان و توافق و درخواست کتبي مديريت استان، داوطلب از طريق اتوماسيون به مديريت استان معرفي مي شود بنابراین نيازی به مراجعه حضوري جهت اخذ معرفي نامه نخواهد بود و پذيرش نهايي پس از انجام مراحل فوق و هماهنگي حضوري داوطلب با مدرسه مربوطه انجام مي شود.

مراحل ثبت نام داوطلبان فاقد مصاحبه علمی و مجوز تدريس

داوطلبان فاقد مصاحبه علمی و مجوز تدریس پس از مشاهده نیاز مدارس علمیه در سامانه معاونت آموزش بایستی با مدیریت استان جهت هماهنگی اولیه و دریافت اطلاعات لازم تماس گیرند که پس از هماهنگي داوطلب با معاون آموزش استان و ارسال معرفي نامه از سوی مديريت استان، داوطلب بایستی جهت تعيين نوبت مصاحبه علمي، به محل ثبت نام که در اطلاعيه درج شده است، مراجعه کند و در صورت قبولی در مصاحبه علمی به مدیریت استان اعلام و سپس مدیریت استان اقدامات لازم برای جذب و گزینش را انجام می دهد.

شرايـط پذيـرش

شرایط عمومی پذیرش اساتید شامل برخورداری از شرایط عمومی مندرج در مصوبه 944 شورای عالی، تلبس به لباس مقدس روحانیت و تاهل است و شرایط اختصاصی پذیرش اساتید برای تدریس در مقطع سطح یک(پایه 1تا6) بلندمدت و سطح دو سفیران هدایت، اتمام پایه دهم کتبی و شفاهی با نمره ارتقایی و3 سال سابقه تدریس ادبیات برای داوطلبان تدریس در پایه 4تا6 است.

شرایط اختصاصی پذیرش اساتید برای تدریس دروس سطح2 بلند مدت (پایه 7 تا9) و سطح3 دوره‌های کوتاه مدت، اتمام پایه دهم کتبی و شفاهی با نمره ارتقایی، ارائه گواهی 4 سال شرکت در درس خارج فقه و اصول، 3سال سابقه تدریس فقه و اصول و شرایط  تدریس کفایه و دروس سطح3 بلندمدت(پایه10)، اتمام پایه دهم کتبی و شفاهی با نمره ارتقایی، ارائه گواهی 6 سال شرکت در درس خارج  فقه و اصول و 3سال سابقه تدریس فقه و اصول سطح2 بلند مدت است.

همچنین از شرایط اختصاصی برای تدریس دروس خارج می توان به ارائه گواهی گذراندن حداقل 8 سال درس خارج فقه و 8 سال درس خارج اصول و سابقه تدریس حداقل یک دوره فقه و اصول سطح 1 و 2 و 3 دوره بلندمدت است.

لازم به ذکر است طلاب و روحانیان دارای شرایط می توانند برای نام نویسی جهت تدریس در حوزه های علمیه شهرستان ها تا 15 شهریورماه از ساعت 9 تا12 به اموراساتید حوزه علمیه قم واقع در مدرسه علمیه دارالشفاء، ساختمان علامه طباطبایی، طبقه دوم مراجعه کنند؛ همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 37740971  داخلي های  069 و 078 تماس گیرند./1324/ت۳۰۳/ج

ارسال نظرات