۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۵۷۵۶۶۸
امام جمعه قشم:

مسؤولان مبارزه قاطع و قانونی با مفسدین را سرلوحه کار قرار دهند

امام جمعه قشم گفت: مسؤولان مبارزه قاطع و قانونی با مفسدین را سرلوحه کار قرار دهند و به یاد داشته باشند که عملکرد مطلوب یا نامطلوب آنان به پای تمام مسؤولان و نظام اسلامی نوشته خواهد شد.
امام جمعه قشم

به گزارش خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه قشم در دیداری که فرماندار و روسای ادارت شهرستان قشم به مناسبت هفته دولت با وی داشتند با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، گفت: کارگزاران دولت مجاهدان خدمت به مردم و انقلاب اسلامی هستند.

وی، هدف از نامگذاری این ایام به نام "هفته دولت" را شناخت و ادامه راه شهیدان رجایی و باهنر دانست و تصریح کرد: خدمت خالصانه و مومنانه مسیری است که این دو شهید پیموده و به واسطه آن در تاریخ الگویی جاودان شدند.

امام جمعه قشم با اشاره به پشتوانه الهی نظام اسلامی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران محقق کننده آرمان‌های انبیاء الهی و زمینه‌ساز انقلاب موعود جهانی است و دشمنان همواره با ولایتمداری ملت ایران ناکام خواهند ماند.

وی گفت: حرکت مسؤولان در مسیر خالصانه و مومنانه، خنثی کننده دسیسه‌های دشمنان قسم خورده ای است که تمام توان خود را برای القای ناکارآمدی نظام اسلامی پس از ناکامی در تلاش برای سرنگونی انقلاب به کار بسته است.

حجت الاسلام جوکار، خدمت حداکثری به مردم، مدیریت جهادی، صداقت در وعده، توزیع عادلانه منابع و مبارزه بی امان با مفسدین را پنج شاخصه مدیریت کارآمد در نظام اسلامی بر اساس بیانات امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب برشمرده، اظهار داشت: خدمت به مردم اولین و اصلی ترین این عوامل است.

امام جمعه قشم ادامه داد: مسؤولان باید خود را با تمام توان وقف خدمت به مردم جهان بویژه ملت ایران اسلامی بعنوان پدیدآورندگان انقلاب و فرصت خدمتگزاری نمایند و در همین راستا حضور خود در بین مردم را تقویت کنند.

وی اضافه کرد: امروزه کشور نیازمند مدیریت جهادی است و مسؤولان در هر رده و سطحی می‌بایست در حدود اختیارات و وظایف خود لباس رزم به تن کرده در جنگ اقتصادی ایفای نقش کنند.

حجت الاسلام جوکار با تاکید بر اینکه سیاست جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر دیانت، اخلاق‌مداری و صداقت است، تصریح کرد: مسؤولان باید در وعده دادن به مردم صداقت پیشه ساخته؛ اگر می خواهند وعده ای بدهند پیش از بیان حتما قابلیت تحقق آن را بسنجند.

امام جمعه قشم، مقابله با تبعیض و نابرابری را از اساس نظام اسلامی دانست و ابراز کرد: در نظام اسلامی، تقوا معیار و مبنا است و تمامی منابع و خدمات باید بصورت عادلانه در جامعه توزیع شود.

حجت الاسلام جوکار خاطرنشان کرد: مسؤولان باید مبارزه قاطع و قانونی با مفسدین را سرلوحه کار قرار دهند و بیاد داشته باشند که عملکرد مطلوب یا نامطلوب آنان به پای تمام مسئولان و نظام اسلامی نوشته خواهد شد.

وی اظهار داشت: در شهرستان قشم اقدامات شایسته ای در جهت مقابله با مفسدین صورت پذیرفته که تبیین آن برای مردم ضرورت دارد./۸۵۱/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات