۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۵۷۵۲۴۵
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی خبر داد؛

حضور ۱۲ هزار جهادگر در مناطق محروم آذربایجان غربی

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از حضور ۱۲ هزار جهادگر در مناطق محروم آذربایجان غربی خبر داد.
اردوی جهادی

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار حبیب شهسواری ظهر امروز در حین بازدید از اقدامات گروه‌های جهادی اعزامی دانشگاه تهران و شهید بهشتی به مناطق محروم سردشت، اظهار داشت: در مناطق کم برخوردار آذربایجان غربی بیش از 12 هزار جهادگر در قالب 650 گروه برای رفع محرومیت زدایی فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: هم اکنون در مناطق محروم و کم برخوردار استان آذربایجان غربی، از روستاهای دور افتاده شهرستان ماکو تا سردشت، 12 هزار جهادگر در قالب 650 گروه حضور دارند و در راستای رفع محرومیت‌زدایی فعالیت می‌کنند.

شهسواری با بیان اینکه این گروه‌ها در زمینه‌های مختلف کشاورزی، بهداشت، پزشکی، تعلیم و تربیت، پژوهش، کارآفرینی، خدمات و عمرانی فعالیت می‌کنند، افزود: در قالب این اردوها در حوزه عمران نیز اقدامات پل سازی، مدرسه سازی، احداث خانه عالم، خانه محرومین، مسجد، جاده سازی، کانال‌کشی، احداث دیوار حایل و همچنین طرح‌های آبرسانی در دست اقدام است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمام نقاط مختلف کشور به ویژه استان آذربایجان غربی همچنان که مسئولیت تامین امنیت پایدار مردمی را برعهده دارد، مقابل ضدانقلاب‌ و ایادی وابسته همانند کوه ایستاده و مقاوم عمل می کند.

وی همچنین با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی مستقل بوده و خود بخشی از منابع را تامین می‌کنند، گفت: بخش دیگر اعتبارات از سوی بسیج سازندگی و مردم تامین می‌شود به طوی‌که در حوزه محرومیت‌زدایی سالانه سپاه شهداء با استفاده از قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) بالغ بر 15 میلیارد تومان برای عرصه های مختلف هزینه می کند و در هر جا که نیازی احساس شود در جهت رفع مشکل قدم برداشته می شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی و هیئت همراه از طرح‌ها و برنامه‌های گروهای جهادی اعزامی دانشگاه تهران و شهید بهشتی به مناطق محروم سردشت در روستاهای باغی، سپیکان، جبرند و شهر میرآباد بازدید و مشکلات مردم منطقه را بررسی کردند.

منبع: فارس

ارسال نظرات