۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۵۷۴۶۹۶
آیت‌الله عاملی:

آزادگان صاحبان اصلی انقلاب و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس هستند

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: آزادگان صاحبان اصلی انقلاب و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس هستند.
آیت‌الله سید حسن عاملی نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیدحسن عاملی در دیدار جمعی از آزادگان سرافراز در استان اردبیل اظهار داشت: آزادگان صاحبان اصلی انقلاب و یادگاران 8 سال دفاع مقدس هستند چرا که این بزرگمردان لحظه‌ای دست از مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان برنداشته‌اند.

وی با اشاره به این که تحمل سخت‌ترین شکنجه‌ها توسط آزادگان لحظه‌ای آنان را از رسیدن به هدف والا بازنداشته است گفت: تحقق اهداف مقدس انقلاب اسلامی آرمانی است و کسانی که گام در این مسیر مقدس گذاشته‌اند هزینه‌های زیادی را پرداخته‌اند و تقدم 220 هزار شهید و هزاران نفر آزاده و ایثارگر توسط ملت ایران نمود کامل این امر است که دشمنان را ناامید و مایوس می‌‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بیان کرد: آخرین هدف ملت ایران برای رسیدن به جایگاه و شان شایسته رسیدن به انقلاب اسلامی بوده است و به همین دلیل دشمنان درصدد تضعیف مقاومت و همدلی و یکپارچگی ملت ایران هستند تا ارزش‌ها و اعتقادات این ملت را کمرنگ جلوه دهند.

آیت الله عاملی تصریح کرد: در سایه درایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری و مسئولان و مدیران اجرایی وحدت و یکپارچگی دشمنان خنثی می‌شود و دشمنان هیچ گاه فرصت جولان در منافع ملی را نخواهند داشت و در برهه‌های زمانی این مهم به اثبات رسیده است که تلاش دشمنان در زمینه‌های مختلف کاملا بیهوده است.

وی اظهار کرد: دشمنان از این مسئله غافلند که ملت ایران خود صاحبان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و دشمنان با هیچ اقدام و نقشه‌ای نمی‌توانند ملت ایران را از مقاومت منع کنند و تحریم‌ها و شرایط بد اقتصادی با درایت مسئولان و مردم ولایتمدار و بابصیرت ایران رفع خواهد شد.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات