۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۵۷۳۹۷۲
آیت‌الله علما:

انجام حرکت‌های جهادی به نیت امام رضا برکت و زیبایی خاص خود را دارد

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه امام رضا (ع) را استحکام بخش وحدت دانست و گفت: انجام کارهای نیک و حرکت‌های جهادی که با نام و نیت امام رهشتم آغاز شود برکت و زیبایی خاص خود را دارد.
آیت الله علما

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم طرح تکریم رضوی ویژه جمعی از طلاب خواهر و برادر جهادی در حسینیه دفتر آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از سوی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در این مراسم با اشاره به گوشه‌ای از سیره علمی و عملی امام رضا(ع)، اظهار داشت: امام هشتم (ع) مظهر وحدت، مهربانی، مهرورزی و همواره برای ما ایرانیان مظهر افتخار، ملجا و پناه عاشقان و ارادتمندان بوده است‌.

آیت الله علما امام رضا (ع) را استحکام بخش وحدت دانست و گفت: امام رضا(ع) متعلق به همه است، اهل سنت به امام هشتم ارادت دارند.

وی ادامه داد: انجام کارهای نیک و حرکت‌های جهادی که با نام و نیت امام رضا (ع) آغاز شود برکت و زیبایی خاص خود را دارد.

حسن موحد، نماینده آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه نیز در ادامه، گفت: تشکیل نمایندگی آستان قدس رضوی در استان‌ها که با منشور جهادی رهبر معظم انقلاب و امر تولیت معزز آستان قدس رضوی شروع شد یک رخداد فرهنگی معنوی بزرگ و یک حرکت جهادی ماندگار و معجزگون، که الهام گرفته از بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) است.

گفتنی است، در پایان مراسم از خواهران و برادران طلاب جهادی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه تجلیل به‌عمل آمد.

منبع: فارس

ارسال نظرات