۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۵۷۲۹۷۶
نماینده ولی فقیه در اردبیل:

ضعف مدیریت در خدمت‌رسانی به عشایر توجیه‌پذیر نیست/ مسؤولان ناکارآمد کناره‌گیری کنند

نماینده ولی فقیه در اردبیل گفت: ضعف مدیریت در خدمت‌رسانی به عشایر به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و هر مسؤولی که قدرت خدمت‌رسانی به عشایر را ندارد باید از پست مدیریتی خود کناره‌گیری کند.
آیت الله سید حسن عاملی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید حسن عاملی در دیدار با عشایر ایل شاهسون استان اردبیل اظهار کرد: جامعه عشایری با غیرت، تعصب و فداکاری‌های خود استقلال، امنیت و عزت را به ایران اسلامی هدیه داده و حضور چنین قشر زحمت‌کشی عامل مأیوس‌کننده دشمنان قسم خورده انقلاب بزرگ اسلامی خواهد بود.

وی افزود: جاده‌های ارتباطی به عنوان یکی از بزرگترین مشکلات عشایر استان شناخته شده و عدم برخورداری از مسیرهای ارتباطی مورد نظر مشکلات زیادی را در خدمت‌رسانی بیشتر و جابجایی احشام عشایر ایجاد کرده است و نیازمند اندیشیدن تمهیدات ویژه‌ای در این خصوص خواهیم بود تا در اسرع وقت و به صورت مناسب جاده‌های ارتباطی سهل‌الوصولی درنظر گرفته شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل یادآور شد: دام‌ها به عنوان ثروت عشایر محسوب شده و نیازمند حضور مستمر و مناسب اکیپ‌های دامپزشکی به منظور کنترل بیماری‌ها و ارائه خدمات مورد نیاز خواهیم بود.

آیت الله عاملی بیان کرد: ضعف مدیریت در خدمت‌رسانی به عشایر به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و هر مسؤولی که قدرت خدمت‌رسانی به عشایر را ندارد باید از پست مدیریتی خود کناره‌گیری کند تا با حضور مدیرانی شایسته و توانمند شاهد رفع مشکلات و کمبودها باشیم.

وی بیان کرد: تلاش‌های انجام پذیرفته برای خدمت‌رسانی به عشایر استان اردبیل ارزشمند و قابل تقدیر بوده و خوشبختانه در حال حاضر شاهد این موضوع هستیم که در بسیاری از ییلاقات مشکل آب آشامیدنی برطرف شده و راه‌های مناسب ارتباطی نیز برقرار شده اما تداوم خدمت‌رسانی‌ها در سطوح بالاتر را نیازمند خواهیم بود.

ارسال نظرات