۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۵۷۱۶۹۰
حجت الاسلام والمسلمین نبوی در گفت وگو با رسا خبر داد؛

برگزاری اجلاسیه اساتید و نخبگان بسیجی حوزه در مشهد مقدس| بررسی موضوع نفوذ، حوزه انقلابی و فضای مجازی در کمیسیون های تخصصی

رییس سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه از برگزاری اجلاسیه اساتید بسیجی حوزه های علمیه قم، اصفهان،تهران و مشهد در جوار علی بن موسی الرضا(ع) خبر داد.
حجت الاسلام والمسلمین نبوی

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن نبوی رییس سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری اجلاسیه اساتید و نخبگان بسیجی حوزه در مشهد مقدس خبر داد.

وی این اجلاسیه را سه روزه عنوان کرد و اساتید و نخبگان بسیجی حاضر در اجلاسیه را اساتید استان های تهران، قم، اصفهان و مشهد مقدس دانست.

رییس سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه با تشریح برگزاری اهداف این اجلاسیه، اظهار داشت: در این اجلاسیه سه روزه بیشتر به تبیین رسالت های حوزه در وضعیت کنونی پرداخته می شود.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی از فعالیت چندین کمیسیون در زمان برگزاری اجلاسیه اساتید بسیجی حوزه خبر داد و گفت: در این کمیسیون ها راه های تعالی سیاسی، مساله حوزه انقلابی، موضوع بصیرت سیاسی و نقش اساتید در افزایش بصیرت طلاب مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

وی بررسی موضوع نفوذ دشمن در حوزه های علمیه و تبیین عواملی که دشمنان برای به انحراف کشاندن حوزه و روحانیت در دستور کار دارد را از دیگر محورهای مورد بحث در کمیسیون های مربوطه عنوان کرد.

رییس سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه اضافه کرد: موضوع فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیز در کمیسیونی جداگانه مورد بحث و بررسی کارشناسان و اساتید قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی یادآورشد: در کنار برگزاری کمیسیون های تخصصی چندگانه، کارشناسان و صاحبنظرانی نیز در موضوعات مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دعوت شده اند و به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در موضوعات مختلف می پردازند.

رییس سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه در پایان گفت: اجلاسیه بسیج اساتید که از ۲۶ تیرماه آغاز شده، چهارشنبه ۲۸ تیرماه با برگزاری آیین اختتامیه در مشهد مقدس به کار خود پایان می دهد. /۹۲۴/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات