۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۵۷۱۴۷۱
نماینده مردم تبریز:

تیم اقتصادی دولت تغییر کند

فرهنگی گفت: راه حل مشکلات اقتصادی کشور در عمل به سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی و تغییر تیم اقتصادی دولت است.
محمد حسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمدحسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی عصر یکشنبه در جمع مردم تبریز با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اظهار داشت: راه حل مشکلات اقتصادی کشور در عمل به سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی و تغییر تیم اقتصادی دولت است.

وی با بیان این‌که برای عبور از بحران فعلی هرچه زودتر باید تیم اقتصادی دولت عوض شود، خاطرنشان کرد: انتظار داریم در مدیریت بانک مرکزی و وزارت اقتصاد تغییراتی به وجود بیاید، ضمن این‌که توصیه های رهبر انقلاب، مطالبات مردم و پیشنهادات نخبگان اقتصادی کشور نیز نباید مورد مورد غفلت قرار گیرد.

فرهنگی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بررسی پرونده FATF از سوی نمایندگان مجلس طی هفته‌های گذشته، گفت: FATF که ظاهری خوب دارد و با عنوان مبارزه با پول‌شویی به وجود آمده است، ماهیتی سیاسی دارد و اهداف شوم دشمنان کشورهای غربی را تحقق می بخشد.

نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به این‌که کشورهای مستکبر غربی به بهانه مبارزه با تروریسم به دنبال محدودیت ایران در منطقه و پرورش نیروهای تکفیری و داعشی هستند، ابراز کرد: تروریسم از دیدگاه غرب داعش و منافقین نیست، بلکه گروه‌های مبارز و آزادی‌خواه فلسطین، حزب‌الله لبنان و چه بسا سپاه پاسداران است.

وی با اشاره به این‌که رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس عنوان کردند که باید با محکم‌کردن قانون‌های مبارزه با پول‌شویی در داخل کشور وضع شود تا زیر بار تحمیل قدرت‌های استعمارگر نرویم، تصریح کرد: مبارزه با مفساد اقتصادی، پولشویی، فساد مالی و ... چزو اصول مسلم نظام است و باید به صورت جدی پیگیری شود.

فرهنگی با تأکید بر این‌که فشارهای خارجی، ناکارآمدی مدیران داخلی و جنگ روانی، از جمله علل و عوامل بروز مشکلات اقتصادی در کشور بوده است، گفت: تحریم‌های اقتصادی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی بوده است و در دوران رییس جهور فعلی آمریکا این روند شدت بیشتری یافته است.

نماینده مردم تبریز در مجلس بزرگ‌نمایی مشکلات داخلی کشور در رسانه‌های معاند نظام را امری طبیعی دانست و افزود: اگر شرایط کنونی کشور مدیریت نشود و تصمیم‌گیری‌های صحیح را شاهد نباشیم، توطئه های شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی تحقق خواهد یافت./935/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات