۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۵۷۰۶۶۷
حجت الاسلام آزادی‌خواه در گفت‌وگو با رسا:

رییس جمهور رویه خود را تغییر دهد| مسؤولان چشم امید به خارج نداشته باشند

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه مسؤولان نباید چشم چشم امید به دشمنان داشته باشند، خواستار تغییر رویه دولت و استفاده از همه گروه های سیاسی برای حل مشکلات کشور شد.
حجت الاسلام احد آزادی خواه

حجت الاسلام احد آزادی‌خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره وظیفه مردم و مسؤولان در تقویت اتحاد و انسجام ملی، گفت: مسؤولان وظیفه دارند گزینه‌های اقتصاد مقاومتی کشور را تقویت کنند.

وی افزود: توجه جدی به صادرات یکی از ارکان‌ مهم در اقتصاد مقاومتی است که باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد؛ امروز با استفاده از فرصت ها باید برای افزایش صادرات محصولات داخلی اقدام کرد.

حجت الاسلام آزادی‌خواه دانش بنیان بودن، درون زا بودن و برون گرا بودن را از دیگر مولفه‌های اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار داشت: مسؤولان و دولتمردان باید ارکان اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خودشان قرار دهند و با قدرت، قوت و توکل به خدا در راستای تحقق این مهم پیش بروند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه با تاکید بر اینکه مسؤولان باید روحیه وحدت، اخوت و برادری را حفظ کنند، گفت: اگر تا امروز آقای رییس جمهور منتقدان را «بی سواد» خطاب می‌کرد از این پس تلاش کند رویه خود را تغییر دهد، اگر به آنان می‌گفت «بروید به جهنم» از الان دیگر رویه خود را عوض کند و از همه گروه ها و نگاه‌های سیاسی بهره ببرد تا شاهد یک وحدت واقعی در جامعه باشیم.

وی با اشاره به اینکه مسؤولان به هیچ عنوان نباید چشم طمع و چشم امید به دشمنان داشته باشند، تاکید کرد: مسؤولان باید بدانند که آمریکا برای ایران جز خسران و ضرر چیز دیگری نخواهد داشت و این امری تجربه شده است.

حجت الاسلام آزادی‌خواه ادامه داد: دولت و مسؤولان باید اقتصاد پویای داخلی را درون زا کنند تا جوشش اقتصادی در سراسر ایران مشهود باشد، همچنین باید تلاش کنند صنایعی مانند کشاورزی، معادن، پتروشیمی، سدهای آبی و پالایشگاه‌ها فعال باشند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه دولت باید برای نقدینگی که در اختیار مردم قرار دارد چاره‌ای اندیشه کند، گفت: دولت باید با ایجاد بازار سرمایه گذاری، سهام فروشی و ایجاد تعاونی‌ها نقدینگی موجود در جامعه را مدیریت و مهار کند.

وی با اشاره به وظیفه مردم در تقویت اتحاد و انسجام ملی، عنوان کرد: مردم باید با خرید کالای ایرانی از تولید داخلی حمایت کنند و با حفظ آرامش برای گذر از بحران صبور باشند زیرا هدف امروز دشمن نابودی کشور است بنابراین شکیبایی و صبوری مردم سبب می‌شود بتوانیم بر توطئه دشمنان فائق آییم.

حجت الاسلام آزادی‌خواه با تاکید بر اینکه نگاه مردم به مسائل باید بر اساس منطق باشد نه احساسات، خاطرنشان کرد: امروز جبهه نفاق با سم پاشی که از طریق رادیو و تلوزیون‌های وارداتی انجام می‌دهد درصدد آن است تا بین مردم ناامیدی و مایوس را حاکم کند بنابراین بردباری مردم سبب می‌شود تلاش و زحمات مسؤولان به نتیجه برسد./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات