۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۵۷۰۶۲۳
نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس:

کم کاری مسؤولان سبب بی اعتمادی مردم می شود

نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه کم‌کاری برخی مسؤولان بی اعتمادی در جامعه را افزایش می دهد، گفت: وحدت و یکپارچگی مردم و مسؤولان مهمترین عامل اقتدار و قدرت کشور به شمار می‌رود.
مسعود رضایی

مسعود رضایی نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، تقویت مولفه‌های اقتدار ملی را از جهت سیاسی، حقوقی و اخلاقی بسیار مهم و ضروری دانست و گفت: اقتدار ملی سبب می‌شود جامعه در برابر آسیب‌ها و بحران‌ها محفوظ بماند و مانع تزلزل و رکود کشور ‌شود.

وی افزود: این اقتدار با هماهنگی بین حاکمیت و مردم بوجود می‌آید بنابراین اگر مردم نسبت به حاکمیت اعتماد کامل داشته باشند و از آن فاصله نگیرند ایران می‌تواند در همه صحنه‌های بین المللی حرف برای گفتن داشته باشد و در معاهدات بین المللی متحمل شکست نشود.

نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس وحدت و یکپارچگی مردم و مسؤولان را عامل قدرت جامعه دانست و ابراز کرد: بی اعتمادی مردم نسبت به حاکمیت سرآغاز افول و شکست هر حکومتی به شمار می‌رود بنابراین لازم است وحدت و یکپارچگی بین مردم و حاکمیت حفظ شود.

رضایی ادامه داد: اگر مسؤولان تا به امروز اشتباهاتی داشتند و اگر اعمالی انجام داده که مردم خسته و یا از آن زده شدند باید با جرأت و شهامت اشتباهات خود را بپذیرند و از راه رفته برگردند.

وی افزود: اعتماد مردم به حاکمیت بود که باعث شد مردم در دوران دفاع مقدس فرزندانشان را به میدان‌های نبرد حق علیه باطل اعزام کنند و پیروزی را برای کشور به ارمغان بیاورند. اما متاسفانه امروز به دلیل مشکلات اقتصادی و کم کاری و روی خوش نشان ندادن برخی مسؤولان سبب شده بین مردم و حاکمیت فاصله ایجاد شود و این فاصله همان نقطه آسیب پذیری است که دشمن می‌تواند از آن سوء استفاده کند.

نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: به عقیده بنده باید یک گفت‌وگوی ملی بوجود آید و همه احزاب سیاسی یاری شوند تا ما شاهد اقتدار ملی باشیم./813/ت۳۰۲/ق

 

ارسال نظرات