۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۵۶۹۶۱۵
رییس دفتر شورای نگهبان در هرمزگان:

وجود نیروهای انقلابی و دینی از مهم‌ترین عناصر پویایی سازمان تبلیغات اسلامی است

رییس دفتر شورای نگهبان در هرمزگان وجود نیروهای خلاق و باانگیزه، انقلابی و دینی را یکی از مهم‌ترین عناصر پویایی سازمان تبلیغات اسلامی دانست و گفت: این سازمان می‌بایست از نقطه‌نظرات، پیشنهادات و تجربیات نیروهای دهه ۶۰ استفاده کند.
حجت الاسلام متین

به گزارش خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت‌الاسلام عباس متین رییس دفتر شورای نگهبان در استان هرمزگان امروز در دیدار با مدرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان به بیان خلاصه‌ای از چگونگی تاسیس و راه‌اندازی سازمان تبلیغات اسلامی در استان هرمزگان در سال ۵۸ پرداخت و گفت: شورای عالی تبلیغات اسلامی در سال ۵۸ به فرمان امام خمینی(ره) تعیین شدند و پس از آن دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در سال ۵۸ زیر نظر شهید حقانی به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان تاسیس شد افزود: در آن زمان، فعالیت‌های مناسبی با حضور جوانان انقلابی و مکتبی در سطح استان هرمزگان انجام شد و در سال ۱۳۶۰ سازمان تبلیغات اسلامی به صورت رسمی در سطح کشور راه‌اندازی شد که در استان هرمزگان نیز این سازمان کار خود را آغاز کرد.

رییس دفتر شورای نگهبان در هرمزگان، وجود نیروهای خلاق و باانگیزه، انقلابی و دینی را یکی از مهم‌ترین عناصر پویایی سازمان تبلیغات اسلامی دانست و گفت: این سازمان می‌بایست از نقطه‌نظرات، پیشنهادات و تجربیات نیروهای دهه ۶۰ استفاده کند.

حجت الاسلام متین در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح اهداف و وظایف و ساختار تشکیلاتی شورا پرداخت و بیان‌ داشت: شورای نگهبان یکی از ظرفیت‌های نظام اسلامی است که در طول سال فعالیت‌هایی در دست اجرا دارد.

وی در ادامه ابراز داشت: وظیفه شورای نگهبان صرفا نظارت بر حسن اجرای انتخابات نیست، بلکه ارتباط با مردم و آگاهی‌بخشی به آنان در زمینه وظایف و برنامه‌های شورای نگهبان از اهم فعالیت‌های این شورا بشمار می‌رود.

در ادامه این دیدار، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به نقش بسزای حجت‌الاسلام متین در پایه‌گذاری و آغاز فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی در استان بر استفاده از تجربیات، خاطرات و پیشینه عملکردی وی در مدیریت استان تاکیدکرد.

حجت‌الاسلام انصاری‌راد، شورای نگهبان را یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی عنوان‌کرد و افزود: این شورا حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و همچون دیده‌بانی واقع‌بین در حراست و امانتداری از آرای مردم بشمار می‌رود و تاکنون در شرایط بحرانی و سخت، حافظ انقلاب و خط امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است.

وی در پایان تاکید کرد: اداره‌کل تبلیغات اسلامی هرمزگان آمادگی خود را با دفاتر شورای نگهبان در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها اعلام می‌دارد./۸۵۱/د103/ب1

ارسال نظرات