۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۵۶۸۹۱۱
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری:

حفظ و تداوم انقلاب اسلامی حاصل مدیریت صحیح رهبری است

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که مقام معظم رهبری با قدرت در برابر جریان هایی که تلاش می کردند خط امام را نادیده گرفته و تخریب کنند با قدرت ایستادند و از این خط و مسیر حراست کردند، گفت: این تلاش های ایشان موجب حفظ و تقویت مکتب امام راحل شد.
مسؤول حوزه علمیه آیت الله صالحی ساری

حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به 29 سال زعامت مقام معظم رهبری بر انقلاب اسلامی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با رهبری ایشان مسیر تکامل و تعالی را سپری می کند و هر روز نیز به قله های پیش روی دست خواهد یافت.

وی افزود: خبرگان ملت پس از ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در اقدامی به موقع و هوشمندانه، شخصیتی را به عنوان رهبر انقلاب اسلامی برگزیدند که عزت و عظمت امروز این انقلاب و نظام مرهون رهنمودها و مدیریت صحیح ایشان است.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که عملکرد 29 ساله مقام معظم رهبری از صفحات درخشان تاریخ انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: با مروری بر این صفحات چیزی جز عزت و عظمت این ملت در دنیا دیده نمی شود.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به تعبیر مقام معظم رهبری در اوج عزت و اقتدار قرار دارد، تصریح کرد: همین جایگاه امروز موجب عصبانیت و سردرگمی قدرت های استکباری در برابر ملت ایران شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان و کسانی که در جبهه کفر و نفاق قرار دارند تلاش های بسیاری برای تضعیف جایگاه ولایت و رهبری به کار گرفته اند، افزود: اما پشتیبانی ملت ایران، به جایگاه ولایت و رهبری عزت و عظمتی خاص داده است.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با اشاره به این که در سایه هدایت ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری ایران اسلامی در 29 سال اخیر بحران های بسیاری را با موفقیت پشت سر گذاشته است، خاطرنشان کرد: دشمن در مقاطع مختلف تلاش کرد تا با ایجاد بحران و فتنه انقلاب اسلامی را از مسیر خود منحرف کند، اما تدابیر مقام معظم رهبری همه این فتنه ها را خنثی کرد.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که حسادت و کینه سلطه گران خارجی نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی مسأله تازه ای نیست، خاطرنشان کرد: ملت ایران از نخستین روز پیروزی انقلاب با دشمنی های آشکار چند کشور زورگوی غربی مواجه هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مقام معظم رهبری با مدیریت صحیح خود آرمان ها و ارزش های انقلاب را حفظ و تقویت کردند، گفت: پس از رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، آرمان های انقلاب و امام راحل بر زمین نماند و با دستان توانمند مقام معظم رهبری محقق شد.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با اشاره به این که اشراف بالای رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به مسائل متعدد منطقه ای و جهانی آبی بر آتش فتنه دشمنان این ملت بوده است، افزود: مقام معظم رهبری همواره با تحلیل صحیح و جامع خود توطئه های دشمن را خنثی و آنها را رسوا می کنند.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که توصیه ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به مسؤولان و مدیران ارشد کشور همواره سرشار از تدبر و هوشمندی است، گفت: تحلیل صحیح و اشراف دقیق ایشان نسبت به وضعیت جهان، مسیر را برای مسؤولان ارشد کشور همواره می سازد.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی به خوبی در این 29 سال توانستند بحران ها را مدیریت و کشور را به سمت آرامش هدایت کنند، ادامه داد: اقدامات ارزشمند ایشان در حدود سه دهه اخیر همواره به حفظ و تداوم انقلاب اسلامی منجر شده است.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی به خوبی در این 29 سال توانستند کشور را از میان امواج متلاطم یه سمت ساحل امن و آرام هدایت کنند، خاطرنشان کرد: ایشان به عنوان خلف صالح امام خمینی(ره) توانستند همان مسیر ارزشمندی که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آغاز کردند با قدرت ادامه دهند.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری با قدرت در برابر جریان هایی که تلاش می کردند خط امام را نادیده گرفته و تخریب کنند با قدرت ایستادند و از این خط و مسیر حراست کردند، گفت: این تلاش های ایشان موجب حفظ و تقویت مکتب امام راحل شد.

حجت الاسلام صالحی در ادامه سخنان خود همچنین به تلاش دشمن در جهت کمرنگ کردن گفتمان انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در این خصوص نیز با روشنگری و آگاهی بخشی به موقع ضمن حفظ و حراست از این گفتمان، زمینه تقویت آن در جامعه را فراهم کردند.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به این که همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی هشدار دادند دشمن در تلاش است تا آرمان های انقلاب را کمرنگ کند، خاطرنشان کرد: ایشان در سخنرانی های اخیر خود نیز با تحلیل دقیق نسبت به این توطئه دشمن نسبت به تقویت آرمان های انقلاب تأکید کردند./۹۵۰/ت303/ب1

ارسال نظرات