۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۵۶۸۸۰۰
آیت‌الله سلیمانی:

هدایت مدبرانه رهبری سلامت و بقای نظام را تضمین کرده است

امام جمعه زاهدان با تأکید بر این‌که رهبر انقلاب مجربانه نظام اسلامی را مدیریت و هدایت می‌کنند، گفت: هدایت مدبرانه رهبر معظم انقلاب سلامت و بقای نظام اسلامی را تضمین کرده است.
سلیمانی

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تحلیل الگوی مدیریت سیاسی، فرهنگی و انقلابی رهبر معظم انقلاب پرداخت و اظهار داشت: یکی از زیبایی‌های کار رهبری امروز جامعه ما این است که در تمام عرصه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی و حتی نظامی صاحب‌نظر هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان با تأکید بر این‌که رهبر معظم انقلاب مجربانه نظام اسلامی را مدیریت و هدایت می‌کنند، گفت: در کارنامه رهبر معظم انقلاب نماینده مجلس شورای اسلامی، رییس جمهوری، نمایندگی امام راحل در شورای عالی دفاع، ایفای نقش محوری و کلان در مدیریت جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و صاحب‌نظری در عرصه‌های خاص اقتصادی به چشم می‌خورد.

امام‌جمعه زاهدان با اشاره به این‌که هدایت مدبرانه رهبر معظم انقلاب سلامت و بقای نظام اسلامی را تضمین کرده است، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب در دوران جوانی تجربه امام راحل را در محضر معمار کبیر آموخته و از نوجوانی در خط انقلاب حرکت کرده اند.

وی افزود: رهبری معظم انقلاب فردی نیست که در سنین بالا رهبری جامعه اسلامی را برعهده‌گرفته باشد و وارد جریان انقلاب شده باشد، چنانکه خود معظم له می‌فرمایند «آن‌کسی كه در دوره‌ی جوانی من خیلی روی من اثر گذاشت، در درجه‌ی اوّل، مرحوم «نواب صفوی» بود. آن زمانی كه ایشان به مشهد آمد، حدوداً پانزده سالم بود. من به‌شدت تحت تأثیر شخصیت او قرار گرفتم و بعد هم كه از مشهد رفت، به فاصله‌ی چند ماه بعد، با وضع خیلی بدی شهیدش كردند. این هم تأثیر او را در ما بیشتر عمیق كرد. بعد هم امام روی من اثر گذاشتند. من قبل از آن‌كه به قم بیایم و قبل از شروع مبارزات، نام امام را شنیده بودم و بدون این‌كه ایشان را دیده باشم، به ایشان علاقه و ارادت داشتم.»

آیت‌الله سلیمانی به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در دیدار با فضلای حوزه‌های علمیه که در قم صورت گرفته اشاره کرد و ابراز داشت: سخنان آموزنده و مهم رهبری معظم انقلاب در برابر اساتید و علمای بزرگ حوزه آن‌قدر قوی بود که تمام‌عیار این سخنان به‌عنوان منشوری رفتاری حوزه تعیین مشی می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را کاربردی و مبتنی بر واقع‌بینی توصیف کرد و اظهار داشت: برای مثال به خاطر دارم «وقتی رهبری معظم انقلاب برای ما مسأله اقتصاد مقاومتی را تبیین می‌فرمودند آن‌قدر دقیق مطرح کردند که بعد از این جلسه هیچ شبهه‌ای در مورد اصالت و الگوی اقتصاد مقاومتی در بین حضار وجود نداشت»

وی ادامه داد: به خاطر دارم در دیداری که شخصیت‌های اصلی برای تبیین مسأله اقتصاد مقاومتی دعوت‌شده بودند رهبری معظم انقلاب در آن جلسه بدون هیچ مقدمه و یا حاشیه و اتلاف وقتی بر منبر خطابه قرار گرفتند و همه ابعاد اقتصاد مقاومتی را تبیین کردند تا جایی که هیچ شبهه‌ای در اصل‌وفرع مسأله باقی نماند.

امام‌جمعه زاهدان با تأکید بر این‌که دولتمردان توان اجرایی برنامه‌ها و اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب را ندارند، گفت: به نظر می‌رسد که به‌اندازه پرش و توان فکری رهبر معظم انقلاب در دولتمردان توان اجرایی وجود ندارد./837/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات