۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۵۶۷۲۹۹
امام جمعه ارزوئیه کرمان:

دفاع از مظلوم وظیفه شرعی هر مسلمان است

حجت الاسلام نصرالله پور با بیان این که دفاع از مظلوم وظیفه شرعی هر مسلمان است، گفت: مردم ایران در روز قدس با قاطعیت کامل به دشمن بیان می کنند که ما ملت ایران در کنار مردم فلسطین هستیم.
فلسطین

حجت الاسلام جواد نصرالله پور امام جمعه ارزوئیه کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان در رابطه با روز قدس، گفت: دفاع از مظلوم وظیفه شرعی هر مسلمانی است.

وی افزود: تمام پیامبران و اهل بیت برای نابودی ظلم در روی زمین آمده اند و به مردم جهان بیان می کنند که حق هیچ مظلومی نباید در زندگی ضایع شود.

حجت الاسلام نصرالله پور با بیان این که مبارزه با ظلم یک تکلیف الهی است، خاطرنشان کرد: هر مسلمانی تا جایی که می تواند باید از مظلوم عالم دفاع کند زیرا دفاع از مظلوم یک تکلیف شرعی و قانونی است.

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: خودسازی و تقوا رمز موفقیت در دنیا است و کسی که توانسته باشد خودسازی را در زندگی خود داشته باشد می تواند در جبهه حق پیروز شود.

وی افزود: امام در مبارزه با ظلم جدی بود و به همه مردم ایران و جهان بیان کرده بود که انسان مسلمان تا جایی که می تواند باید از مظلوم دفاع کند.

امام جمعه ارزوئیه کرمان با بیان این که ظلم ستیزی در رگ و خون ملت ایران است، بیان داشت: مردم ایران در روز قدس با قاطعیت کامل به دشمن بیان می کنند که ما ملت ایران در کنار مردم فلسطین هستیم.

وی در پایان گفت: بیداری اسلامی رمز پیروزی مسلمانان است و با حرکت اسلامی می توانیم دشمنان اسلام را از بین ببریم./۹۷۰۷/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات