۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۷
کد خبر: ۵۶۷۰۱۱
نجفی قدسی:

دشمنی استکبار نشانگر حرکت صحیح انقلاب است

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) با بیان این که رهبر معظم انقلاب در امتداد حرکت و نهضت عظیم امام خمینی(ره) حرکت می کنند، گفت: این که استکبار جهانی روز به روز با کشور ما دشمنی اش را آشکارتر می کند دلیل بر آن است که انقلاب ما در مسیر درست قرار دارد.
نجفی قدسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرتضی نجفی قدسی امشب در ضیافت افطاری دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) با اشاره به این که نظام جمهوری اسلامی میراث گرانبهای امام خمینی(ره) است، گفت: همه ما مدیون شخصیت بزرگ ایشان هستیم.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) افزود: هم اکنون در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، در حالی که دشمنان دندان های خود را تیز کرده و دشمنی خود را آشکارتر کرده اند تا به هر شکل که می توانند به این نظام مقدس ضربه بزنند، اما بدون شک نخواهند توانست کار به جایی ببرند.

وی تأکید کرد: ما باید امانتداران خوبی برای این میراث گرانبهای امام راحل باشیم و به بهترین شکل از این نظام مقدس محافظت و پاسداری کنیم.

نجفی قدسی با بیان این که برای برپایی انقلاب اسلامی خون های بسیاری ریخته شده است، ابراز کرد: بسیاری از افراد برای انقلاب اسلامی خودشان را فدا کردند، بنابراین امروزه ما نیز نباید نسبت به نظام جمهوری اسلامی بی توجه بوده و آن را رها کنیم، زیرا این کار، نظام را با خطرات بسیاری مواجه می کند.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) با اشاره به این که هدف امام راحل از برپایی انقلاب سرنگونی رژیم پهلوی، استقرار نظام جمهوری اسلامی و سپردن پرچم مقدس انقلاب به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان(عج) بوده است، مطرح کرد: اگر در بیانات امام خمینی(ره) تحقیق کنیم درمی یابیم که ایشان در بیش از 80 مورد از این انقلاب به عنوان مقدمه ظهور یاد کرده اند.

وی یادآور شد: هدف اصلی نهضت انقلاب اسلامی این است که زمینه نهضت عظیم امام زمان(عج) را فراهم کند، بر این اساس همه ما امروزه وظیفه داریم در این راستا عمل کنیم.

نجفی قدسی با اشاره به افق دید امام خمینی(ره) درباره زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) اظهار داشت: این نظام مقدس با خون دل به دست آمده است و بازیچه نیست که آن را رها سازیم، بلکه باید در حفظ آن کوشا باشیم.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) با بیان این که رهبر معظم انقلاب نیز امروزه کاملاً در امتداد حرکت و نهضت عظیم امام خمینی(ره) حرکت می کنند، تأکید کرد: مقام معظم رهبری طی این چند سال همه اصول حرکت امام راحل را رعایت می کنند و گواه بر این مطلب آن است که ما مشاهده می کنیم هر روز دشمنی دشمنان با انقلاب بیشتر می شود؛ به عبارت دیگر این که استکبار جهانی روز به روز با کشور ما دشمنی اش را آشکارتر می کند دلیل بر آن است که انقلاب ما در مسیر درست قرار دارد./841/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات