۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۵۶۴۷۷۱

ادامه تغییرات در حوزه علمیه خواهران

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور در ادامه تغییرات مدیریتی در حوزه های علمیه خواهران، رییس مرکز عمران و نوسازی را تغییر داد.
تودیع و معارفه حوزه خواهران

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور که چند ماهی از حضورش در راس مدیریت حوزه های علمیه خواهران نگذشته است، دامنه تغییرات مدیریتی در حوزه های علمیه خواهران را گسترده کرد و این بار رییس مرکز عمران و نوسازی را تغییر داد و عبدالحسین محمدی زاده را جایگزین آقای خلج کرد.

بر اساس گزارشی که روابط عمومی حوزه خواهران منتشر کرده، مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز عمران و نوسازی حوزه‌های علمیه خواهران با حضور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور، مدیران و مسؤولان حوزه‌های علمیه خواهرای برگزار شد.
در این مراسم از زحمات و خدمات آقای محسن خلج تقدیر شد و آقای عبدالحسین محمدی‌زاده به عنوان سرپرست مرکز عمران و نوسازی حوزه‌های علمیه خواهران منصوب شد.

در ابتدای این مراسم، آقای خلج با بیان اینکه خدمت به حوزه‌های علمیه خواهران توفیقی است که نصیب من شد گفت: بنده با دعوت حضرت آیت‌الله شرعی وارد حوزه‌‌های علمیه خواهران شدم و توفیق خدمت به حوزه‌های علمیه خواهران را پیدا کردم.

وی با اشاره به خدمات و برکات آيت‌الله شرعی به حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه افزود: آیت‌الله شرعی از جمله شخصیت‌هایی بود که همواره دغدغه مردم و جامعه داشتند و در همه زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... فعالیت می‌کردند.

رئیس سابق مرکز عمران و نوسازی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به خدمات حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام ‌والمسلمین محمودرضا جمشیدی نیز خدمات خالصانه و صادقانه به حوزه‌های علمیه خواهران داشتند و برای حوزه‌های علمیه خواهران بسیار تلاش کردند.

وی در پایان ضمن تشکر از همه افرادی که با مرکز عمران و نوسازی حوزه‌های علمیه خواهران همکاری داشتند ادامه داد: هر آمدنی، رفتنی را به همراه دارد و بدون تردید مسؤولیت‌ها همیشه ماندنی نخواهند بود و یک روز باید مسؤولیت به شخص دیگری واگذار شود.

در ادامه آقای عبدالحسین محمدی‌زاده ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات آقای خلج گفت: اعتقاد داریم به دلیل اینکه کار عمرانی ماندگار است، همیشه به یاد افرادی که برای آن‌ها تلاش کردند، خواهیم بود.

وی افزود: مدارس و ساختمان‌هایی ساخته شده است بدون تردید خیزات جاریه‌ای است که باقی خواهد ماند.

سرپرست مرکز عمران و نوسازی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: ساختمان مانند موجود زنده است و اگر مراقبت نشود، از بین‌ می‌روند به همین دلیل موظف به مراقبت و حفظ ساختمان‌ها هستیم و بدون تردید مراقبت و حفظ از ساختمان‌ها از تاسیس و ساخت ضروری تر است.

وی افزود: ساختما‌ن‌ها از سرمایه‌ها و دارایی حوزه‌های علمیه خواهران است و باید از این سرمایه‌ها مراقبت کنیم. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات