۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۵۶۴۷۶۰
نماینده ولی‌فقیه در سپاه صاحب الامر قزوین:

مسؤولان مقابله با فساد را جدی بگیرند

نماینده ولی‌فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: مسؤولان باید مقابله با فساد را جدی گرفته و مصالح ملی را در نظر بگیرند نه مصالح جناحی را اگر مسؤولان مسائل سیاسی را کنار بگذارند با فساد در تمام ابعادش مقابله خواهد شد.
حجت الاسلام معبودی

حجت الاسلام علی معبودی نماینده ولی‌فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به هوشیاری مردم و مسؤولان درباره نفوذ دشمن در جهت تاثیرگذاری بر محاسبات مسؤولان و باورهای مردم، گفت: غربی‌ها و دشمنان انقلاب از ابتدا چند راه را برای مبارزه با نظام جمهوری اسلامی طراحی کردند که یکی از آن راه ها نفوذ بود امروز دشمنان با شدت بیشتری در تلاش برای نفوذ در بین مردم و مسؤولان هستند.

وی افزود: مردم و مسؤولان باید باور داشته باشند که دشمن به شدت در تلاش برای نفوذ و تغییر محاسبات مسؤولان و باورهای مردم است اگر مردم و مسؤولان در مشکلات با مردم در تعامل باشند و فرمایشات رهبری را عمل کنند دشمن نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه صاحب ‌الامر(عج) قزوین با اشاره به طراحی راه‌های مقابله با دشمن از سوی مسؤولان خاطرنشان کرد: مسؤولان باید راه‌های مقابله با دشمن را تدارک ببینند به عنوان نمونه در عرصه اقتصادی مهم‌ترین راه‌حل اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی است که رهبر معظم انقلاب در بیانات خود فرموده‌اند یا در عرصه فرهنگی باید مسؤولان به برپایی آداب و رسوم ملی و دینی اهتمام بورزند.

وی در ادامه وزارت اطلاعات را چشم بینای نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: در نظام اسلامی چند نهاد متعلق به نظام است که وزارت اطلاعات از جمله آنها است از این رو نباید جناح‌گرا باشد زیرا گرایش وزارت اطلاعات به جناح و گروه خاص همچون سم مهلکی است که برای دشمن قابلیت سوءاستفاده پیدا می‌کند.

حجت الاسلام معبودی با بیان اینکه در جامعه اسلامی باید با فساد و ریشه‌های آن در جامعه به شدت مقابله شود تصریح کرد: برای مبارزه با اشرافی‌گری و مفاسد درون سه قوه به ویژه قوه مجریه باید شدت عمل بیشتری صورت بگیرد در برخی از مواقع مسائل جناحی و سیاسی موجب تعلل مسؤولان در مقابله با فساد بوده است.

وی در پایان گفت: مسؤولان باید مقابله با فساد را جدی گرفته و مصالح ملی را در نظر بگیرند نه مصالح جناحی را اگر مسؤولان مسائل سیاسی را کنار بگذارند با فساد در تمام ابعادش مقابله خواهد شد در غیر این صورت بستر لازم برای نفوذ دشمن در جامعه فراهم خواهد شد./۸۷۳/ت303/ب1

ارسال نظرات