۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۵۶۴۱۶۲
حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم:

خیر و صلاح کشور در تبعیت از رهبر انقلاب است

نماینده مجلس خبرگان رهبری گوش به فرمان بودن و اطاعت از رهبر انقلاب به عنوان استوانه و ستون خیمه انقلاب را مایه خیر و صلاح همه مردم و مسؤولان دانست.
حجت‌‌الاسلام حاج ابوالقاسم

حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا ، با اشاره به بدعهدی مجدد آمریکا عنوان کرد: بدعهدی آمریکا بر همگان آشکار بوده است اما برخی از مسؤولان می خواستند این مسأله بار دیگر تجربه شود و دو مرتبه تجربه چندین باره تکرار شد.

وی افزود: درسی که مسؤولان و مردم ما باید از این مسأله بگیرند این است که حل مشکلات کشور به دست بیگانگان نیست بلکه به دست خود مردم است.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبرب تصریح کرد: مسائل و مشکلات کشور باید با تکیه بر توان و ظرفیت درونی کشور و با قطع امید از بیگانگان صورت بگیرد.

وی تیزبینی رهبر انقلاب را بزرگترین سرمایه کشور دانست و خاطرنشان کرد: تیزبینی رهبر انقلاب بهترین سرمایه برای این کشور است و ما باید بر این اساس در سایر عرصه ها هم گوش به فرمان ایشان باشیم.

حجت ااسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم تأکید کرد: بعضاً مشاهده می شود مسؤولان می گویند در یک مسأله ای برخی مراتب عالیه نظام مخالف اند ولی ما نظر دیگری داریم که این مسؤولان باید از تجربه برجام درس بگیرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همین مسأله برجام بهترین شاهد است که خیر و صلاح همه مردم و مسؤولان گوش به فرمان بودن و اطاعت از استوانه و ستون خیمه انقلاب یعنی مقام معظم رهبری است./872/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات