۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۵۶۳۹۶۴
حجت الاسلام ایمانی در گفت وگو با رسا تشریح کرد؛

جزئیات مراسم تشییع و تدفین مرحوم ‌آیت الله ایمانی | اقامه نماز از سوی آیت الله مکارم شیرازی

فرزند مرحوم ‌آیت الله ایمانی جزئیات مراسم تشییع و تدفین امام جمعه فقید شیراز را تشریح کرد.
آیت الله ایمانی

حجت الاسلام حسین ایمانی فرزند مرحوم آیت الله ایمانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، جزئیات مراسم تشییع و تدفین نماینده فقید ولی فقیه در استان فارس را تشریح کرد.

وی با اشاره به مراسم وداع مردم استان فارس با پیکر آیت الله ایمانی در شیراز افزود: امشب برنامه وداع با مرحوم آیت الله ایمانی بعد از نماز مغرب و عشا در حرم احمد بن موسی(ع) شاهچراغ در شیراز برگزار می شود.

حجت الاسلام ایمانی اظهار داشت: پیکر مرحوم آیت الله ایمانی فردا صبح از میدان  امام حسین(ع) تا حرم حضرت احمد بن موسی(ع) در شیراز تشییع خواهد شد.

وی از تشییع و تدفین پیکر مرحوم آیت الله ایمانی در قم خبر داد و ابراز داشت: همچنین پیکر امام جمعه فقید شیراز روز پنجشنبه ساعت 4 از مسجد امام حسن عسکری(ع) تا حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشییع شده و در حرم مطهر بانوی کرامت به خاک سپرده می شود.

فرزند مرحوم آیت الله ایمانی ابراز داشت: حضرت آیت الله مکارم شیرازی نماز را بر پیکر مرحوم آیت الله ایمانی اقامه خواهند کرد و پس از آن در مسجد بالا سر حرم مطهر به خاک سپرده می شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم های بزرگداشت مرحوم آیت الله ایمانی در قم و تهران خاطرنشان کرد: مراسم بزرگداشت آیت الله ایمانی پنجشنبه شب در قم برگزار خواهد شد، همچنین مراسم یادبودی شنبه شب بعد از نماز مغرب از سوی آیت الله هاشمی علیا در مسجد قائم چیذر برگزار می شود./1323/

ارسال نظرات